• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430238
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۰۴

کاخ آرزوهایم با تاجر شدنم بنا شد

برای موفق شدن در کاری باید سازماندهی داشته باشید. سازماندهی به شما کمک می‌کند کارها را تکمیل کنید و طبق برنامه پیش روید. یک راه خوب برای این کار این است که یک لیست برنامه روزانه داشته باشید و جلوی هر کاری را که انجام می‌شود، یک تیک بزنید. این کار مطمئنتان می‌کند که چیزی را فراموش نکنید و همه کارها را یک به یک انجام دهید.

گان پزشکی سفید

از مشخصات گان پزشکی سفید می توان به نوع دوخت آن اشاره داشت.

در واقع گان ها لباس های فرم راحت هستند و راحتی یکی از مهمترین مشخصات آن به شمار می آید.

از آنجایی که ممکن است زمان طولانی گان مورد استفاده قرار گیرد لذا راحتی و آزاد بودن آن از ویژگی های مهم این محصول است.

دارا بودن قابلیت عبور جریان هوا در گان از مشخصه های مهم دیگر این محصول به شمار می آید.

گان ها از پارچه های استریل تولید می شوند و استریل بودن نیز از دیگر ویژگی هایی است که می توان برای آن برشمرد.

سبک بودن و استفاده راحت و ساده از گان نیز یکی دیگر از ویژگی های آن به شمار می آید.

باید توجه داشته باشید که گان حتما دارای ویژگی های فوق باشد تا از کیفیت بالایی برخوردار گردد و در هنگام استفاده طولانی مدت، حس نا مطلوب به مصرف کننده منتقل نکند.

گان ایزوله پزشکی

مشخصات گان ایزوله پزشکی این است که دارای رنگ سفید است و بافت آن به گونه‌ای است که بسیار فشرده می باشد و از نفوذ میکروب جلوگیری می کند.

این لباس مانند سپری از افرادی که در ارتباط مستقیم با بیماران می باشند محافظت می کند تا از آلوده شدن به بیماری های ویروسی جلوگیری کند.

این گان ها باید دارای وزنی باشد که هنگام پوشیدن در مدت زمان طولانی احساس خستگی نکنیم البته ناگفته نماند باید دقت کنیم که این گان ها هیچ گونه سوراخ نداشته باشد.

گان پزشکی زنانه

یکی از مشخصات گان پزشکی زنانه که با استفاده از پارچه های یکبار مصرف تولید شده‌اند این است که با استفاده از دستگاه پرس و با کمترین میزان دوخت تولید می شود.

دارا بودن تعداد درز و خطوط دوخت کم یکی دیگر از مشخصات بارز گان پزشکی زنانه می باشد، زیرا وجود درزهای زیاد در گان موجب کاهش سطح ایمنی آن و عبور عوامل بیماری زا از آن می شود.

رنگ گان مخصوص بیمار با گان های مخصوص پزشکان و پرسنل اتاق عمل با یکدیگر متفاوت است بنابراین رنگ های مختلف از مشخصه های دیگر آن می باشد.

یکی دیگر از مشخصات گان پزشکی نوع دوخت سر آستین یا قسمت مچ می باشد، این قسمت از گان به صورت کشدار تولید می شود تا محدودیتی در دید جراح و پزشک در حین انجام جراحی ایجاد نکند.

دارا بودن مقاومت نسبی در برابر تغییر رنگ در تماس با ضدعفونی کننده ها از دیگر مشخصه های این محصول به شمار می آید.


 

بازدید: 284




Scroll to Top