• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 430233
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۱۵

با مویز در آسمان موفقیت و ثروت بدرخشید

یکی از مواردی که موجب می شود شما موفق نشوید عدم برنامه ریزی است اگر می خواهید تبدیل به فرد ثروتمندی شوید به شما توصیه می کنم با فعالیت در حوزه ی انواع مویز که یکی از محصولات پرسود می باشد و برنامه ریزی صحیح در مسیر خوشبختی قدم بردارید حال برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر از این حوزه ی کاری با ما همراه باشید.

مویز انگور شاهانی

یکی از خشکبارهای مغذی و انرژی بخش و خوش طعم مویز انگور شاهانی است که تهیه کشمش مویز با کیفیت و اعلا در کشور ما با بهترین امکانات و با قیمت مناسب صورت می گیرد، حتی این خشکبار ارزشمند به صورت صادراتی نیز تهیه می شود شاید با وجود مصرف کشمش مویز از خواص بیشمار آن بی اطلاع باشید پس لازم است در ادامه به خواص این خشکبار مقوی که به مراتب ارزش غذایی بالاتری نسبت به سایر کشمشها دارد اشاره شود.

مصرف کشمش مویز به کسانی که به سلامت خود اهمیت می دهند توصیه می شود زیرا غنی از مواد مغذی است و با توجه به اینکه مصرف آن محدودیت سنی و جنسیتی ندارد همه می توانند از مزایای مویز بدون هسته بهره مند شوند و آن را جزو خوراکیهای همیشگی در برنامه غذایی خود قرار دهند.

.

مویز انگور قرمز

یکی از کشمش هایی که مورد تایید مصرف کنندگان قرار گرفته است و مصرف آن توسط پزشکان و متخصصین طب سنتی توصیه شده؛ استفاده از مویز انگور قرمز است.  البته در زبان محلی این کشمش، به نام کشمش مویز معروف است، میزان فواید کشمش بر کسی پوشیده نیست، همه می دانند که کشمش جزو مواد غذایی بسیار مغذی و مفید برای بدن است.

 ولی مواد مغذی و املاح معدنی موجود در کشمش سیاه ارگانیک بی دانه به اندازه ای بالا می باشد که از آن به عنوان یک داروی گیاهی استفاده می کنند، به خاطر مصرف و تقاضای بالای کشمش سیاه بدون هسته، بسیاری از توزیع کنندگان اقدام به خرید و فروش این محصول ارگانیک و سالم کرده اند.

.

مویز آفتابی

علت ارزان بودن این مویز آفتابی به خاطر کیفیت پایین و یا نحوه وارد کردن آن می باشد به طور مثال بعضی از شرکت ها، بصورت غیر قانونی کشمش مویز ترکمنستان را قاچاقی وارد کرده، و به عنوان کشمش مویز درجه یک و صادراتی به فروش می رسانند! با این حرکات غیر اخلاقی بعضی از فروشنده ها، مشتریان خیال می کنند، که کشمش مویز اصل و با کیفیت ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کرده اند.

از دیگر علل متغیر بودن قیمت برخی از کشمش های سیاه بی هسته، توسط شرکت های مختلف قاطی کردن کشمش خوب و بد است از این رو توصیه می شود برای خرید این محصول مغذی از شرکت معتبر و شناخته شده خریداری بفرمایید، تا مطمئن باشید محصول تهیه شده علاوه بر این‌که با کیفیت و مرغوب است، قیمت مناسب و ارزانی داشته باشد، مراکز توزیعی معتبر، در تلاش هستند تا کشمش سیاه بی هسته را با قیمتهای بسیار رقابتی در اختیار مشتریان و خریداران عمده قرار دهد.

.


 

بازدید: 260




Scroll to Top