• پنج شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 06
کد خبر: 427883
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ۱۶:۰۶

شش نکته برای کم غذا خوردن و گرسنه نبودن

 

با مجله اینترنتی چه نیوز در تازه ترین مطالب تغذیه و رژیم همراه باشید.

 

توصیه هایی برای کم غذا خوردن , راههای کاهش وزن آسان , راههای کاهش اشتها

بهترین روش های کم غذا خوردن

 

مقاله امروز چند نکته برای کم خوردن و گرسنه نماندن به شما ارائه می دهد. همه ما آگاه هستیم که هرچه بشقاب بزرگتر باشد ، غذای بیشتری روی آن می گذاریم! بنابراین ، یک نکته مهم استفاده از بشقاب کوچکتر است. این مغز شما را فریب می دهد. برای اطلاع از نکات بیشتر ادامه را مطالعه کنید.

ما به شما خواهیم گفت که چگونه کمتر غذا بخورید و گرسنه نمانید. دلیل آن این است که میان وعده ای که کالری دارد در بین وعده های غذایی یکی از بزرگترین موانع کاهش وزن است.

به مطالعه ادامه دهید تا بفهمید چگونه می توانید غذای خود را کاهش دهید و همچنان راضی باشید!

 

نکاتی برای کمتر خوردن

ممکن است غیرممکن به نظر برسد اما در واقع چندین راهکار برای کاهش کالری دریافتی وجود دارد بدون اینکه احساس کنید گرسنه اید. در اینجا چند ترفند موثر برای شروع آورده شده است.

 

1. اگر آن را نمی بینید ؛ نخواهی خورد 

یکی از روش های کم غذا خوردن بدون گرسنگی دوری از غذاهایی است که می تواند وسوسه انگیز باشد. اگر از چشم دور باشند ، کمتر رژیم شما را خراب می کنند.

این شاید ابتدایی ترین توصیه ای باشد که دریافت کرده اید اما بهترین قسمت این است که کار می کند بنابراین آن را بخاطر بسپارید: دور از چشم ، دور از دهان.

 

برخی تحقیقات در این باره نشان داد که وزن افرادی که همیشه به تنقلات دسترسی دارند تقریباً یک پوند و نیم بیشتر از کسانی که در اطراف خود تنقلات ندارند.

به همین دلیل است که در صورت نیاز به میان وعده ، باید غذای سالم و مفید را در اطراف خود نگه دارید. این به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید و گرسنه نباشید.

 

راههای کاهش اشتها,روشهای کاهش اشتها , جلوگیری غذا خوردن

از غذاهای وسوسه انگیز دوری کنید

 

2. اندازه مهم است

کارد و چنگال همچنین می تواند میزان مصرف شما در هر لقمه را تعیین کند ، همانطور که ظروف غذاخوری که استفاده می کنید روی اندازه وعده هایی که می خورید تأثیر دارد.

در حقیقت اگر این توصیه را انجام دهید می توانید کمتر غذا بخورید و گرسنه نباشید. این راهی برای "فریب" مغز شما است. منطقی است زیرا هنگام استفاده از کارد و چنگال کوچکتر آهسته تر و مقادیر کمتری غذا می خورید.

به خاطر داشته باشید که جویدن بسیار مهم است. در واقع ، باید هر لقمه را حداقل 20 بار بجوید.

 

3. با افرادی که زیاد غذا نمی خورند غذا بخورید

هنگامی که مجبور به خوردن غذا در خارج از خانه هستید اغلب کنترل کمی و کیفی غذا دشوارتر است. در واقع ، وقتی قادر به رعایت رژیم غذایی معمول خود نباشید ، این وضعیت می تواند منجر به اضطراب و بدخلقی شود.

 

به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم در کنار سایر افرادی که مانند شما غذا می خورند بنشینید. این امر عمدتا برای این است که بتوانید کمتر غذا بخورید و گرسنه نباشید. نزدیک بودن به این افراد به شما کمک می کند تا راحتتر با این وضعیت روبرو شوید.

 

4. به خودتان پاداش دهید

نیازی نیست که یک رژیم غذایی بسیار محدود را اتخاذ کنید. فقط زیاده روی نکنید! به عنوان مثال ، شما می توانید به خود پاداش دهید و دسرها و سایر خوراکی ها را گاه به گاه و به میزان متوسط ​​بخورید.

 

احتمال به خطر افتادن هدف شما در لحظه شروع گرفتن رژیم و تغذیه سالم است ، این به این دلیل است که قصد شما برای تغییر عادت های شما تبدیل به شکنجه و در نتیجه کوتاه مدت می شود.

 

همانطور که مشاهده کردید، یافتن راهی برای انجام ساده ترین تغییرات ممکن و ایجاد احساس خوب برای ادامه کار در خود مهم است. 

اغلب اوقات، مردم فکر می کنند که برای کاهش وزن باید از گرسنگی بمیرند. با این حال ، این کاملاً برعکس است ، تنها کاری که شما باید انجام دهید خوردن غذای با کیفیت مناسب و فعال بودن است.

 

به عنوان مثال ، فعالیت بدنی خود را تا چهار روز در هفته افزایش دهید تا بتوانید غذای بیشتری بخورید. شما به زودی متوجه خواهید شد که چگونه شروع به کاهش وزن می کنید ، اگر این روال را دنبال کنید به طور قابل توجهی انگیزه می گیرید. فعالیت بدنی یکی از بهترین ابزارها برای بهبود تناسب اندام است و این یک واقعیت ثابت شده است!

 

بهترین روش برای کم غذا خوردن ,کم خوری غذا ,  کم شدن میل به غذا

مردم فکر می کنند که برای کاهش وزن باید از گرسنگی بمیرند

 

5. نوشیدن آب بیشتر 

بر اساس مطالعه ای که در تحقیقات تغذیه ای بالینی منتشر شده ، یک ترفند موثر دیگر برای کم خوردن بدون گرسنگی ، نوشیدن یک لیوان بزرگ آب قبل از هر وعده غذایی است. این باعث می شود احساس سیری بیشتری داشته باشید و در نتیجه موادی را که هنگام تلاش برای کاهش وزن به شما سختی می دهند ، آرام کنید.

 

گاهی اوقات نوشیدن آب به هنگام اشتیاق یا تمایل به غذا خوردن نیز کمک می کند. این راهی برای فریب مغز است. البته ، آب را به مقدار زیاد ننوشید.

 

6. اندازه و رنگ قسمت ها

هرچه بشقاب بزرگتر باشد ، بیشتر در آن می ریزید و بدون اینکه حتی متوجه شوید ، بیشتر می خورید. یک بشقاب کوچکتر پر کنید و تا حدی مغز خود را گول بزنید. از این رو ، فریب مغز به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید بدون اینکه احساس کنید گرسنه اید بنابراین سعی کنید از بشقاب های بزرگ استفاده نکنید.

همچنین ، مقدار کمی غذا را در یک کاسه سنگین سرو کنید زیرا به شما این تصور را می دهد که شما بیش از حد واقعی غذا می خورید.

 

در مورد رنگ ها ، ما به شما توصیه می کنیم از بشقاب هایی با رنگ متضاد با غذایی که روی آنها می گذارید استفاده کنید . این نیز برای فریب مغز است.

همچنین ، به خاطر داشته باشید که رنگ های قرمز و زرد باعث سریع غذا خوردن می شوند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که رنگ های متضاد ذکر شده در بالا آرامش بخش هستند.

 

این نکات را به کار ببرید تا کمتر غذا بخورید

همانطور که می بینید ، ممکن است کمتر غذا بخورید و احساس گرسنه نکنید. همچنین متوجه خواهید شد که چقدر زود و بدون تلاش زیاد شروع به کاهش وزن می کنید! هر چند به یاد داشته باشید: فعالیت بدنی منظم یک امر ضروری است.

 

 


منبع: https://www.beytoote.com/health/dietary/eat-less02-hungry.html
بازدید: 11

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top