• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429534
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۱۲

اتو بخار برقی فرانسه

اتو بخار برقی فرانسه

اتو برقی برای صاف کردن و از بین بردن چروک لباس، پرده و بسیاری از البسه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اتو برقی انواع مختلفی دارد با وجود تنوع در این محصول کار تمامی اتوها با یکدیگر مشابه می باشد اتوی برقی در دو نوع خشک و بخار ساخته می شود اتو بخار از جمله اتوهایی است که طرفدار زیادی دارد درست است که به طور کلی کارایی بسیاری از اتوها یکسان است اما از نظر آبشنهای آن با هم متفاوت می باشند لذا قیمت آن نیز متغیر است.

استفاده از بخار در این اتوها باعث می شود ما بتوانیم راحت تر و سریع تر چین و چروک لباس را برطرف کنیم اتوهای برقی که نمونه از آن اتو بخار می باشد بسیار سبک است و نسبت به انواع خود کوچکتر نیز می باشد یکی دیگر از انواع اتوهای برقی اتوی خشک یا معمولی است اتو خشک برای لباسها و پارچه های که پشمی نیستند مناسب می باشد این نوع اتو هم در بازار در مدلهای مختلفی یافت می شود.

و از مزایای آن این است که ساختار ساده تر دارد و قیمت آن نسبت به اتوهای بخار ارزانتر است و لذا تعمیر و استفاده از آن راحت تر می باشد شما عزیزان به صورت مجازی می توانید با سایت شرکت آراد برندینگ مراجعه نموده و نسبت به مشاهده سایر مزایا و ویژگی های انواع اتوهای برقی فرانسه اقدام نمایید.

اتو بخار برقی فرانسه

اتوی خشک دارای ولتاژ برق ۲۲۰ ولت و معمولاً دارای توان ۱۱۰۰ وات درست شده است این اتوها از استیل ساخته شده و درجه حرارتی آن از ۸۵ تا ۲۱۰ درجه سانتیگراد می رسد.

اتو بخار برقی

اساسا دو نوع اتو بخار برقی تولید شده است که می توان به خودکار و غیر خودکار اشاره کرد که در ادامه به این دو نوع می پردازیم.

اتو بخار برقی خودکار با استفاده از کلید ترموستات برای تنظیم گرما با توجه به میزان تعیین شده، هنگامی که گرما به میزان تعیین شده رسید سوئیچ ترموستات به صورت خودکار برق را قطع می کند و زمانی که اتو به درجه گرمایی تعیین شده کمتر شد دوباره وصل می شود.

همچنین این نوع اتو دارای چراغ، برای نشان دادن دمای از پیشن تعیین شده است که اگر اتو گرمای کمتری داشت چراغ روشن می شود.

یکی از مزایای اتو بخار برقی این است که با توجه به اینکه کلید ترموستاتیک دارد و گرمای حرارت را کنترل می کند خطر سوختن پارچه را به حداقل می رساند.

اتو بخار برقی غیر خودکار فاقد کلید ترموستات می باشد که در نتیجه دمای گرم تنظیم نمی شود که باید با توجه به منبع آهنی که داغ می شود تنظیم کرد و زمانی که حرارت کف اتو بالا رسید باید اتو نکنید تا لباس از شدت گرما نسوزد.

ترموستات یکی از اجزای مهم این محصول به شمار می رود که دمای اتو را تنظیم می کند که به دلیل کاربرد زیاد در اکثر لوازمهای برقی به عنوان کنترل کننده دما رایج است.

اتو بخار فرانسه

شرکتهای معتبری با نامهای آشنا و معروف در کشور فرانسه در زمینه تولید اتو بخار فرانسه فعالیت گسترده ای دارند و همواره در تلاش هستند نیاز تمام کشورها را تامین کنند در واقع اتو بخار ساخت فرانسه از لحاظ زیبایی و عملکرد بسیار ممتاز و درجه یک است.

اتو بخار فرانسه ساختاری هوشمندانه و پیشرفته دارد که کف آن سرامیکی است و هیچ گونه چسبندگی و لکه روی لباس کار ایجاد نمی کند، از دیگر خصوصیات آن می توان مجهز بودن به سیستم ضد چکه آب را نام برد از این رو به هیچ وجه در هنگام اتو کردن، آب روی لباس نمی ریزد و مانع سفیدک و خطوط روی لباس می شود.

بهتر است بدانید یکی از عواملی که سبب خراب شدن اتو بخار فرانسه می شود، رسوب گرفتن است حال اتو بخار فرانسه دارای سیستم ضد رسوب است که مانع رسوب‌گیری داخل محفظه می شود از این رو سالیان سال می توان از آن هم چنان با ظاهر نو و سالم استفاده کرد.

اگر به فکر خرید اتو بخار عالی با کارآیی درست هستید، بهتر است اتو بخار ساخت فرانسه را انتخاب کنید که به سرعت تمامی لباسها را اتو می کند بدون این که بخواهید حرارت و میزان بخاردهی آن را تغییر دهید.

کیفیت بالا، تنوع طرح و رنگ و عمر طولانی از خصوصیات بارز این نوع اتو بخار است که همه را به سمت خود جلب نموده و سبب شده است بازار خرید محصولات فرانسوی پر رونق گردد.


بازدید: 220




Scroll to Top