• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429539
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۵

قیمت لیمو شیرین پیوندی

قیمت لیمو شیرین پیوندی

یکی از مرکبات بسیار مفید، لیمو شیرین است. در فصل های پاییز و زمستان، این میوه ی شیرین و آبدار به صورت انواع مختلف مثل پیوندی و تو سرخ با قیمت مناسبی خرید و فروش می شود. به طور کلی، درخت لیمو شیرین در مناطق گرم و مرطوب رشد می کند و بومی جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. از ویژگی های ظاهری این درخت، می توان به برگ های متراکم و بیضی شکل آن اشاره کرد. در فصل رویش، شکوفه های سفید و غنچه های صورتی، زیبایی این درخت را دو چندان می کند. میوه ی لیمو شیرین نیز مثل سایر مرکبات، کروی شکل و دارای پوست نازک و زرد می باشد.

قیمت لیمو شیرین پیوندی

یکی از بهترین میوه ها در زمستان لیمو شیرین می باشد و امروزه خرید و فروش روز آن از بقیه محصولات بالاتر بوده و با قیمت مناسب کار خود را در تجارت شروع کرده و صادرات به کشورهای همسایه اولین قدمی بود که برداشتند. همان طور که می دانید لیمو و پرتقال یکی از اصلی ترین میوه جات در فصول سرما به حساب می آید که خوردن آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است و افرادی که این نوع از محصول را میل نمی کنند قطعا سلامتی خود و دیگران را به خطر می اندازند. برای تهیه این محصول به صورت عمده با مشاوران فروش در سایت آراد برندینگ تماس گرفته و اطلاعات کافی درباره محصولات ما را بدست آورید.

خرید لیمو شیرین پیوندی

افرادی که اضافه وزن و یا دیابت دارند از خوردن لیمو شیرین نگران نباشند؛ زیرا قند و کالری بسیار کمی دارد. آب لیمو شیرین با خنثی کردن اسیدهای تولید شده در معده، سیستم گوارشی را تحریک کرده و به افراد مبتلا به سوء هاضمه کمک می کند. اگر جزو افرادی هستید که به دلیل کمبود ویتامین سی، به طور مداوم گوشه ی لب هایتان ترک خورده و دهان و لثه هایتان دچار خونریزی می شود، خوردن لیمو شیرین می تواند باعث بهبود این مشکلات شود. لیمو شیرین در داروسازی نیز کاربرد دارد، به این صورت که از پوست آن روغنی تهیه می شود که در اسپری های تنفسی و بخورها، برای درمان تنگی نفس استفاده می شود. هم چنین لیمو شیرین باعث تقویت عملکرد کبد شده و در درمان بیماری های زردی و یرقان به بیماران توصیه می شود. این میوه ی شیرین و پرخاصیت برای سلامت پوست و مو نیز بسیار کاربرد دارد؛ زیرا دارای خواص ضد عفونی کننده می باشد.

از سال های گذشته تا به امروز، خرید لیمو شیرین پیوندی هم در بازار رایج بوده است؛ زیرا ممکن است نهال هایی که از طریق قلمه تکثیر می شوند به دلیل سرمازدگی دچار مشکل شده و از بین بروند. بنابراین یکی از روش های جایگزین می تواند پیوند زدن درختان باشد. با سرد شدن هوا معمولا افراد زیادی به بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی مبتلا می شوند. لیمو شیرین از آن دسته از میوه هایی است که خوردن آن می تواند این بیماری ها را به طور معجزه آسایی درمان کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. برای این منظور شما می توانید آب پرتقال و لیمو را با هم بگیرید و روزانه این آبمیوه ی فوق العاده را مصرف کنید. حتی می توانید برای درمان گلودرد و سرفه های ناشی از آسم، از ترکیب آب لیمو و عسل و زنجبیل استفاده کنید.

قیمت لیمو شیرین

بیشتر پزشکان به دلیل وجود آنتی اکسیدان در لیمو شیرین این میوه را برای دوران بیماری توصیه می کنند و قیمت روز آن بسته به اندازه این محصول دادر حال یا میل کردن آن باعث می شوید چرک های بدن از طریق راه گلو تخیله شده و التهابات ناشی از عفونت را دفع کند و مقاومت بدن شما را بسیار بالا ببرد. افرادی که دارای بیماری های خاص از جمله دیابت هستند با خوردن لیمو شیرین صادراتی به صورتی که ابتدا آب آن را گرفته و به اندازه دو قاشق در لیوان آب ولرم حل کنید توجه داشته باشید این دسته از افراد به هیچ عنوان نباید خود این میوه را بخورند به دلیل داشتن اسید سیتریک ممکن است به کلیه صدمه زده و باعث شود به خوبی نتوانید ادرار را دفع کنید.

از آنجایی که پرتقال و لیمو شیرین یکی از پر فروش ترین محصولات در فصول سرما به حساب می آید در این موقع قیمت لیمو شیرین افزایش می یابد و اکنون که اقتصاد کشور وضعیت نرمالی ندارد ممکن است که بالاتر هم برود . این نوع میوه غنی شده از خواص درمانی است که شما می توانید با خوردن روزانه دو عدد آنتی بیوتیک بدن خود را تا حد قابل توجه ایی بالا ببرید زمانی که این میوه را میل می کنید مقدار 80 تا 50 گرم ویتامین سی به بدن خود تزریق می کنید. امروزه خواص لیمو شیرین بسیار مهم بوده و افراد قبل از خرید در باره آن جستجو میکنند که باید بگویم یکی از فوائد آن استحکام استخوان ها بوده و از پوکی و ترک خوردن استخوان جلوگیری می کند و به دلیل کلسیم بالا برای خانوم ها یک میوه اعجاب انگیز به حساب می آید.


 

بازدید: 246




Scroll to Top