• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429607
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۱۰

منتظرموقعیت مناسب نباشید آن را به وجود بیاورید

منتظرموقعیت مناسب نباشید آن را به وجود بیاورید

بر روی هر موضوعی که می‌خواهید حرکت کردن را آغاز کنید، این کار نه تنها فرصتی ارزشمند در اختیار شما می‌گذارد بلکه افراد جدیدی را نیز به زندگی شما وارد می‌کند.

قیمت گوجه فرنگی

در فصل پاییز و زمستان که عرضه گوجه گلخانه به بالاترین حد خود می رسد، قیمت گوجه فرنگی در میادین تره بار تهران به پایین ترن حد خود می رسد ولی در ابتدای بهار چون تقرییا کشت گلخانه ها پایین می آید و تا کشت گوجه های زمینی فاصله دو تا سه ماهه داریم، قیمت در بازار به بالاترین حد خود خواهد رسید. ‍‍

قیمت گوجه فرنگی

قیمت سیمان سفید

قیمت سیمان سفید با توجه به کارخانه ی سازنده و مواد اولیه ی آن تعیین شده و در بازار محصولات ساختمانی این قیمتها قابل استعلام و پیگیری می باشد. جالب است بدانید که در دوران صنعتی غرب و توسط فردی به نام ژوزف اسپیدن نمونه ی اولیه ی سیمان ساخته شد، وی از پختن آهک و خاک رس آسیاب شده و در حرارت بالا محصول مورد نظر را که انواع مختلف سیمان بود ایجاد کرد.

قیمت سیمان سفید

صندلی سنتی

در بازار تهران و سراسر کشور قیمت صندلی سنتی ساخته شده از چوب روسی متغیر است و بستگی به کیفیت ساخت آن و طرحی که ساخته شده قیمت آن را تعیین می کنند. افرادی بسیاری علاقه شدیدی به تخت و روتختی ترمه سنتی دارند و از این در گوشه ای از منزل خود و یا تراس قرار می دهند تا هر زمانی که نیاز داشتند به تنهایی یا با دوستان خود آنجا بشینند و از فضا لذت ببرند.

صندلی سنتی


 

بازدید: 226




Scroll to Top