• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429613
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۰۸

ثروتمند شدن از مسیر تجربه آسان تر است یا علم

ثروتمند شدن از مسیر تجربه آسان تر است یا علم

راه‌های زیادی برای افزایش ثروت وجود دارد. اما لازم است بدانید که قبل از هر کاری، باید تفکرتان را تغییر بدهید تا به ثروت برسید. تغییر تفکر برای ثروتمند شدن مهم‌ترین خدمتی است که برای افزایش ثروت به خودتان ارائه خواهید کرد.

خواص زعفران سرگل

این گیاه با ارزش دارای قیمت زیادی در خارج از کشور می باشد به عنوان مثال در کشور امریکا نرخ هر 1000 گرم از زعفران سرگل به بالای 14000 دلار می رسد که حاکی از خواص فوق العاده ی این گیاه طلایی دارد. کشور ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر زعفران یک مثقالی در دنیا شناخته شده است زیرا خواص زعفران سرگل از انواع دیگر آن بیشتر است.

نقره همدان

یکی از کاربردی ترین محصولات و زیورآلاتی که شما می توانید از آن استفاده کنید النگو و گوشواره نقره می باشد که در شهر همدان مغازه های بسیار زیادی دارد. شما با خریداری کردن النگو نقره همدان نسبت به طلا سود بیشتری کرده اید زیرا اجرت ساخت و مالیات نمی دهید همچنین چون پول کمتری در مقابل آن پرداخت می کنید در مواقعی که آن را گم کنید نیز کمتر ناراحت می شوید و دیگر نگران گم شدن و یا ربودن آن نخواهید بود.

گرانول تابش

همانطور که مواد پلاستیکی قابل بازیافت هستند گرانول تابش نیز قابل بازیافت می باشد حتی اگر چندین بار مورد مصرف قرار بگیرد گرانول شبیه به دانه های ریز یک گلوله می باشد که توسط دستگاه های پیشرفته تولید شده اند پیلمر ماده ی تشکیل دهنده ی گرانول می باشد. مراحل تولید پیلمر اگر به صورت استاندارد طی نشود ممکن است باعث شود تا گرانول به کریستالی تبدیل نشود با استفاده از این گرانول به راحتی می توان انواع لوازم پلاستیکی را تولید کرد.


 

بازدید: 131




Scroll to Top