• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429629
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۹

برای خوشبختی باید وقت بگذارید

برای خوشبختی باید وقت بگذارید

هر انسانی اگر دوست دارد تا به خوشبختی برسد باید فعالیت مناسبی در جهت ثروتمندی داشته باشد و بهترین کار پیشنهادی می باشد که ما برای شما در نظر گرفته ایم.

ایزوگام برفاب

یکی از شرکتهای فعال در زمینه ی تولید ایزوگام پشم شیشه،‌‌ برند برفاب است که تولیدات بسیاری را روانه بازار کرده است، از عمده تولیدات این شرکت تولید ایزوگام برفاب با ضخامت 5 میل است که در نوع خود بی نظیر می باشد. از دیگر ضخامتهای ایزوگام 2 و 3 میل می باشد که کارایی کمتری در حال حاضر داشته و بیشتر خانه ها و پشت بامها از ضخامت 5 میل استفاده می نمایند.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\65-4.jpg

خرمای شاهانی بدون هسته

خرمای شاهانی یکی از خرماهایی است که در ایران مشتریان زیادی دارد و حتی خرک یا خارک خرما نیز طعم شیرینی دارد و عموم مردم از آن استفاده می کنند خرمای شاهانی بدون هسته ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن مقادیر بسیار بالایی از کلسیم، فسفر و آهن از خرماهایی چون خرما مضافتی و خرما حلاوی بهتر است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Capture3-80-1030x668.jpg

عایق رطوبتی ایزوفیکس

امروزه با پیشرفتهای علمی و تکنولوزی محصولات با کیفیت بالایی تولید و در دسترس عموم قرار می کند عایق رطوبتی ایزوفیکس یکی از محصولات این محصولات باکیفیت است که سهم بسیار خوبی از بازار عایقهای رطوبتی دارد. استفاده از عایق خوب و مقاوم یکی از ضروریات در ساختمانها است عایق رطوبتی ایزوفیکس جدیدترین نوع عایق رطوبی موجود در بازار است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\670-1030x686.jpg


 

بازدید: 125




Scroll to Top