• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429659
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۲۸

کسب و کارتان را با خلاقیت شروع کنید

کسب و کارتان را با خلاقیت شروع کنید

هنگامی که می خواهید یک کار جدیدی را برای خود آغاز کنید بهتر است از ایده های مدرن کمک بگیرید و مانند گذشته تنها به ایجاد یک مغازه و استخدام یک شاگرد اکتفا نکنید.

ایزوگام استخر

مقاوم سازی استخرهای پرورش ماهی نیازی است که امروزه برای پیشرفت در این شغل حتمی به نظر می رسد. ایزوگام استخری از انواع ایزوگام طرح دار به شمار می رود که برای عایق کردن استخرهای باغها، استخرهای کشاورزی و آب یاری و یا استخرهای پرورش ماهی به کار می رود.

ایزوگام استخر

قیمت نخود سفید

قیمت نخود سفید متناسب به برند خود قیمت دهی میشوند. و هم میتوانید بسته بندی تهیه کنید و فله. خود در انواع مختلف و گوناگون وجود دارد که خواص نخود و مصرف آن در صنایع مختلف غذایی استفاده و مزایای بسیاری دارد، نخود از خانواده حبوبات است. پروتئین نخود یکی از واجبات در رژیم غذایی است و در سلامت انسان نقش مؤثر دارد.

ورق آلومینیوم شیاردار

قیمت ورق آلومینیوم شیاردار 20*20 به موارد مختلفی همچون کیفیت محصول و نوع پروفیل بستگی دارد، وارداتی و صادراتی بودن کالا، برند تولیدی محصول، اندازه و سایز پروفیل و شرایط بازار نیز تعیین کننده قیمت ها می باشند. از ورقهای شیاردار به دلیل طراحی زیبایی دارند بیشتر در نما و سقفهای بلند استفاده می شود.


 

بازدید: 375




Scroll to Top