• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429727
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۰۱

با مدیریت مالی برای خود کسب و کار راه انداختم

با مدیریت مالی برای خود کسب و کار راه انداختم

استارت کسب و کار با مدیریت مالی امکان پذیراست! گاهی ممکن است شما ایده ای برای یک کسب و کار داشته باشید ولی پول و سرمایه اولیه را برای شروع آن نداشته باشید. شما میتوانید با مدیریت مالی در زمینه چسب درامد بالا کسب کنید در این جا به بررسی انواع چسب اشاره شده است.

چسب آهن

چسب فلز که بیشتر آن را با نام چسب آهن می‌شناسند برای چسباندن انواع مختلف مواد به یکدیگر کاربرد دارد اما از آنجا که بیشترین کاربرد را برای چسباندن فلزات دارد به چسب آهن معروف شده است.

چسب اپوکسی به طرز غیر قابل باوری محکم بوده و در مقابل فعل و انفعالات شیمیایی مقاوم است؛ به همین جهت از آن ابتدا در صنعت کشتی سازی استفاده می‌شد. اپوکسی نوعی چسب آهن ضد آب بوده که در دو نوع اپوکسی شفاف و دو قلو به بازار عرضه می‌شود.

استفاده این چسب نیز دیگر در مقیاس عظیمی مانند اپوکسی صورت نمی گیرد بلکه عمدتا از این محصول در خانه و یا کارگاه های صنایع کوچک استفاده می شود

جالب است بدانید که چسبندگی این چسب با رطوبت فعال می شود و در اثر آن به سرعت خشک شده و حتی خاصیت ضد آب پیدا خواهد کرد.

چسب بلوک

استفاده از ملات مخصوص جهت چیدمان دیوار و چسباندن بلوک‌ها به یکدیگر مزیت و ارجحیت بسیاری دارد. استفاده از چسب بلوک سیمانی مهم‌ترین عامل در اجرای صحیح و مقاوم بلوک‌ها بوده و پس از اجرا، دیواری صاف جهت کاشی کاری یا اندودکاری فراهم می‌نماید. چسب بلوک سبک از انواع ملات خشک آماده است که بر اساس الزامات استاندارد ملی ایران و استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است. استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه، کاهش بار مرده ساختمان، انعطاف پذیری و مقاومت آن در برابر شرایط محیطی و رطوبت از دیگر ویژگی های چسب بلوک می باشد.

بلوک‌های سبک جذب آب مناسبی دارند بنابراین در صورت استفاده از ملات‌های ماسه-سیمان سنتی به منظور جلوگیری از خشک شدن ملات، باید در ضخامت‌های بیشتر و چند سانتیمتری ملات ریزی شوند. لذا استفاده از ملات سنتی مقرون به صرفه نیست. چسب بلوک سبک در لایه‌های ۲ تا ۳ میلی‌متری اجرا شده و بر خلاف ملات ماسه-سیمان قابلیت اجرای بند عمودی را دارد و همین امر باعث افزایش مقاومت و پایداری دیوارها می‌شود.

چسب صنعتی

لازم به ذکر است چسب‌ صنعتی از لحاظ کاربرد و مکانیزم به دو دسته ساختاری و غیرساختاری تقسیم می‌شوند که نمونه‌های ساختاری برای اتصال اجزای سازه‌هایی که تحت نیروی زیادی قرار دارد، استفاده می‌شوند؛ زیرا به خوبی سطوح را به یکدیگر متصل کرده و در برابر نیروهای فشاری، کششی و برشی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. حال چسب‌های غیرساختاری برای اتصالات ضعیف که به مقاومت بالایی در برابر نیروهای خارجی نیازی نیست، گزینه مطلوبی هستند که از کاربرد چسب صنعتی غیرساختاری، می‌توان مواردی چون نصب کفپوش، بتونه‌کاری، آب‌بندی، کاغذ دیواری، موکت و … را نام برد.

امروزه از چسب صنعتی در مشاغل و صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که بسته به نوع کاربرد متفاوت بوده و به دو صورت مایع و نواری در دسترس مشتریان قرار می گیرد که بسته به نوع کاربرد انتخاب و خریداری می شوند که با توجه به میزان و حجم نیاز و نوع کاربرد از قیمت متفاوتی برخوردار می باشند.


 

بازدید: 99




Scroll to Top