• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429736
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۴

داشتن درآمد میلیاردی با گربه و کابل دیگر رویا نیست

 

باید بدانید فقط با تلاش کردن هوشمندانه و آن هم در بازه های زمانی میان مدت و بلندمدت می توان ثروتمند شد، از همین رو می توانید در حوزه هایی مانند گربه،کابل و طناب کسب و کار خود را شروع کنید.

قیمت گربه اسفینکس

مرکز فروش گربه اسفینکس ما یکی از بهترین و مناسب ترین مکانها برای خرید انواع گربه خانگی محبوب می باشد.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی و معتبر ما بهترین و زیباترین گربه های اسفینکس را تهیه و خریداری نمایید و مهمتر از همه گربه ها را با قیمتهای ارزانتر به نسبت فروشگاه و مراکز عرضه دیگر تهیه کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت گربه اسفینکس پایین تر به معنی سالم نبودن گربه های ما نیست، بلکه به این علت است که ما رضایت خاطر شما خریداران عزیز را هدف اولیه خود قرار داده و به همین دلیل با گذاشتن سود کمتر روی گربه ها، آنها را با قیمتی مناسب تر در اختیار شما عزیزان می گذاریم.

کابل سه فاز دست دوم

همان طور که می دانید کابل برق دارای نمونه های بسیار متنوعی از جمله کابل برق آلومینیومی است که هر کدام از این ابزار مورد خاصی برای مصرف دارد و کابل سه فاز دست دوم خشک نیز نمونه ای عالی و پر مصرف از انواع کابلهای موجود در بازار است. کابل برق بیشتر در موارد صنعتی مورد استفاده دارند و در دو دسته کابلهای فشارقوی یا کابل با فشار ضعیف تقسیم بندی می شوند. کابل خشک یا همان کابل مفتولی از کابل‌ های است که با پنج رشته مختلف تولید می شود و در دسته کابل فشار ضعیف دسته بندی شده است. معمولا این پنج رشته به صورت مجزا دارای روکش هایی محکم با رنگ های مختلف جهت شناسایی هستند و تمام این پنج رشته سیم مسی توسط یک روکش با دوام بسیار بالا روکش و پوشش دهی می شوند.

قیمت طناب پنبه ای بنایی

از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت طناب می توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً کیفیت این محصولات رابطه مستقیمی با قیمت آنها دارد.

از جمله نکات اصلی تاثیرگذار بر قیمت طناب پنبه ای بنایی معمولاً می باشد که هرچه متراژ و اندازه طناب کنفی بیشتر می‌شود به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند در واقع افراد می‌توانند متراژهای کمتر از ۵ متر این محصولات را با قیمت های کاملا ناچیز تهیه کنند که ما به آنها قول می‌دهیم این آخرین طنابی باشد که خریداری می نمایند چرا که از لحاظ کیفیت و استقامت نسبت به محصولات موجود در بازار زبانزد خاص و عام می باشد.


 

بازدید: 131




Scroll to Top