• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429763
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۲۱

با شکر گزاری توانستم زندگیم را زیر و رو کنم

عمدتا این جمله را شنیده اید که شکر نعمت نعمتت افزون کند و من نیز این جمله را سرلوحه کار خود قرار دادم و با تلاش و پشتکار خودم توانستم در زمینه میوه های خشک به درآمد بالایی برسم.

پودر انار

می توان به جای استفاده از میوه هایی که فصل آنها نیست از پودر آنها استفاده نمود و چه بسا خواصی فوق العاده هم داشته باشند از سالیان دور پودر انار را برای استفاده در فصول دیگر خشک می کردند یا این که برای استفاده در غذاها به منظور خواص بی نظیرش به کار می بردند.

جوشانده ی پوست انار برای از بین بردن گلو دردهای شدید کمک می کند اگر قدری نمک هم به آن اضافه شود برای بهبودی سریعتر خیلی بهتر اثر می کند.

امروزه بیشتر مردم از بیماریهای قلبی و عروقی ناشی از کلسترول بالا رنج می برند به این منظور استفاده از خود انار یا حتی پودر انار در رژیم غذایی باعث کاهش کلسترول خون می شود.

استفاده از پودر انار برای سلامت و بهداشت دهان و دندان مفید می باشد از این رو می تواند بسیاری از زخمهای مزمن را درمان نماید و بوی بدی که بعد از خوردن غذا در دهان حاصل می شود را کم کند یا از بین ببرد.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (21).jpg

پودر انجیر

آسیاب کردن انجیرها باید با دستگاه های دقیق صورت گیرد تا نه تکه های درشتی از خود بجا بزارد و نه آنقدر در آسیاب بماند که انجیر بسوزد، آسیاب بیش از حد انجیرها طعم آن را از تغییر داده و بوی سوختگی به آن می دهد و خواص آن را به شدت از بین می برد.

همانطور که در اول متن اشاره کردیم قیمت تمام شده پودر انجیر در توانایی مصرف کنندگان در تهیه آن بسیار موثر است، همچنین قیمت مناسب آن برای صنایع غذایی و دارویی و بهداشتی که از آن در تولید مواد خود استفاده می کنند نیز تأثیر مستقیم می گذارد.

شاید اگر مصرف کننده معمولی باشید نخواهید پودر انجیر عمده تهیه کنید اما برای صنایع این مسئله بسیار حائز اهمیت است، تامین پودر انجیر با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا هدف همه صنایع وابسته می باشد که شرکت ما به خوبی توانسته است نیاز این دسته از مصرف کنندگان پودر انجیر را مرتفع نماید.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (22).jpg

پودر آلبالو

پودر آلبالو، طعمی ترش و ملس داشته و در مصرف انواع غذا استفاده می شود. پودر آلبالو تولید شده در این مجموعه خوش طعم ترین و درجه یک ترین فرآورده های آلبالو در کشور می باشد و این ادعا زمانی برای شما ثابت خواهد شد که یکبار نسبت به خرید آن اقدام کنید.

روش خرید از مجموعه ما بسیار آسان است و به صورت غیر حضوری و اینترنتی امکان خرید برای تمام مشتریان از اقصی نیاز کشور وجود دارد.

آلبالو یکی از میوه های خوشمزه و پر طرفدار است که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد.

پودر آلبالو عمده به روش های مختلفی خرید و فروش می شود. پودر آلبالو خشک بسیار مقوی و پر خاصیت بوده و منبع خوبی از ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین د، منیزیم، سدیم، پتاسیم، روی و فسفر بوده که به درمان نقرس و سفت شدن رگ ها کمک خوبی می کند.

همچنین منبع خوبی از بور است که بور بر فعالیت آنزیمها دخیل و به متابولیسم کلسیم تاثیر خوبی می گذارد و باعث جلوگیری از پوکی استخوان ها شده و نقش مهمی در تقویت استخوان ها ایفا می کند.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (23).jpg


 

بازدید: 212




Scroll to Top