• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429767
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۵۳

راه پولدار شدن من خیلی ساده بود

خیلی از ما فکر میکنیم برای این که پولدار شویم حتما لازم است که شبانه روز سخت کار کنیم در صورتی که به این شکل نیست و فقط کافیه که کمی از عقلمان استفاده کنیم و راحت ترین راه را برای پولدار شدن پیدا میکنیم و کسب و کار روی پاپریکا را از کارکردن در منزل شروع کردم و الان دو خط تولید دارم که در ادامه هم میخواهم شما را با این محصول و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا کنم.

ادویه پاپریکا

پاپریکا یک ادویه عالیه که از فلفل دلمه ای قرمز درست میشه. من اون رو آماده خریدم و راضی نبودم به نظرم ناخالص بود. پس چه خوب میشه اگه ما بتونیم پودر پاپریکا رو تو خونه درست کنیم هم سالم و طبیعیه و هم طعم و عطرش کامل و عالیه.من عاشق ادویه جاتم و به نظرم همه عطر و طعم غذای به درست استفاده کردن از ادویه جاته. برای اینکه ادویه پاپریکا به هم نچسبد می توانید کمی نمک در ظرف بریزید.پس از اینکه پاپریکا اماده شد آنرا داخل ظرف درب دار می ریزیم و در یخچال نگهداری می کنیم این کار باعث می شود که طعم و عطر پاپریکا تا مدت طولانی ثابت بماند.البته برای نگهداری بیشتر از یکسال باید پاپریکا را فریز کنیم.

ادویه ترشی انبه

به دلیل مزاج گرم ادویه ترشی انبه و طعم ملایم و نزدیک به تندی که دارد، یک تلخی خاصی را ایجاد می‌کند که طعم دهنده‌ی فوق‌العاده‌ای برای برخی از غذاها مانند مرغ و ماهی است.استفاده از پودر انبه در غذا باعث خوش عطر و طعم شدن آن می‌شود؛ و علاوه بر این موارد، پودر انبه فواید بسیاری دارد که برخی از افراد فقط به‌ دلیل بهره بردن از همین فایده‌ها از آن در طبخ غذاهای مختلفی استفاده می‌کنند.با مطالعه‌ی این قسمت، موارد مصرف پودر انبه در غذا را بدانید و سعی کنید با مصرف آن در انواع غذاها، علاوه بر پخت یک غذای خوش عطر و طعم، از غذای با کیفیتی استفاده کنید.

ادویه ترشی بندری

ادویه ترشی بندری همان طور که از نامش پیداست طعمی تند و سوزان دارد و در شهرهای جنوبی ایران بیشتر مصرف می شود. این ادویه از ترکیب چندین ادویه تهیه می شود و دارای طعمی خوش و معطر است. از ادویه تند بندری بیشتر در تهیه سوسیس بندری و انواع ترشیجات مانند ترشی انبه و… استفاده می کنند. نکته مهمی که در تهیه این ادویه باید به آن توجه شود این است که حتماً باید به میزان هر کدام از ادویه های به کار رفته در ترکیب نهایی دقت کرد چرا که طعم نهایی مطلوب و اصلی این ادویه تنها در گرو رعایت میزان مصرف هر یک از ترکیبات آن است. ادویه ها جزء جدایی ناپذیر انواع غذاها هستند و خوراکی ها بدون استفاده از آن ها طعم و مزه خوشی نخواهند داشت. استفاده از ادویه ها در مناطق مختلف دنیا با توجه به ذائقه مردم آن منطقه متفاوت است؛ به عنوان مثال مردم کشورهای عربی و اصولاً خاورمیانه از میزان بیشتری ادویه در تهیه غذا استفاده می کنند و مردم کشور هند طرفدار ادویه های تند هستند.


 

بازدید: 113




Scroll to Top