• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429776
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵

بلند پروازی مرا غرق در ثروت کرد

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و در هر کاری که وارد می شدم، بهترین آن را می خواستم. بعد از ورودم به کسب و کار عینک، همین بلندپروازی باعث شد که به اوج قله موفقیت در کارم برسم و حاصل آن رفاه و آسایش برای خانواده ام بود.

عینک آفتابی

آن دسته عینك‌های آفتابی‌، استاندارد به شمار می‌روند كه حداكثر حفاظت از چشم را انجام دهند. عدسی عینك‌هایی استاندارد هستند كه بتوانند بیش از ۹۵درصد از اشعه «یو وی» یا‌‌ همان فرابنفش را جذب كنند. میزان تعیین یو وی‌دار بودن عینک آفتابی تنها از راه دستگاه یو وی‌متر امكان‌پذیر است. اگر دستگاه عدد ۴۰۰ را نشان دهد می‌توانید به استاندارد بودن عینك‌تان مطمئن باشید. پس یادتان باشد از فروشنده بخواهید عینك‌تان را با دستگاه یو وی متر آزمایش كند، حتی اگر قیمت عینك بالا و به‌اصطلاح مارك‌دار باشد. بیشتر عینك‌های آفتابی ارزان‌قیمت كه معمولاً در فروشگاه‌های غیرمعتبر یا حتی كنار خیابان‌ها فروخته می‌شوند، به‌علت عدم‌جذب اشعه فرابنفش تأثیر بسیار منفی روی چشم‌ها می‌گذراند. یعنی نه‌تنها مفید نیست بلكه ضرر هم می‌زند.

حتما تا به حال درباره بیماری آب مروارید را شنیده اید که با استفاده از عینک آفتابی می توان از آن جلوگیری کرد. همچنین بیشترین زمانی که عینک آفتابی در پر طرفدار ترین مرحله خود می رسد معمولا در فصل بهار و به خصوص تابستان است که افراد برای فرار از نور افتاب به عینکها پناه می برند و روزانه افراد بسیار زیادی از آن بهره می برد.

.

عینک آفتابی اوگامورل

از اصلی ترین ویژگی های عینک آفتابی اوگامورل مدل oga 7895o  می توان علاوه بر زیبایی و شیک بودن به محافظت خوبی که در برابر اشعه فرا بنفش خورسید دارد اشاره نمود. یک عینک آفتابی خوب باید دارای شیشه مقاوم در برابر اشعه خورشید داشته باشد تا از چشم ها محافظت کند. استفاده از عینک آفتابی در همه سنین حایز اهمیت است زیرا از اختلالات چشمی، آب مروارید و سرطان پوست جلوگیری می کند.

از فواید این عینک، کاربرد آن در هنگام رانندگی است که تابش نور آفتاب به خودرو و راننده باعث کاهش دید راننده شده و ایجاد خستگی در چشمها شده که خطر تصادف را افزایش می دهد و خسارات وارده زیادی را برای راننده به ارمغان می آورد که راننده می تواند با بهره گرفتن از آن در هنگام رانندگی از خطرات احتمالی دور بوده و همچنین به سلامت چشم خود نیز کمک کند و حتی از پیش آمدن هر گونه خطر احتمالی پیشگیری می شود.

.

عینک آفتابی لیزیک

برای این که از چشم خودمان بتوانیم بعد از عمل لیزیک مراقبت کنیم باید از یک عینک آفتابی لیزیک مناسب استفاده کنیم که در حین بروز این عوارض که به خودی خود، به چشم فشار می آورد؛ از وارد شدن فشار های جانبی به چشم جلوگیری کنیم. عینک آفتابی مناسب بعد از عمل لیزیک یک عینک پلاریزه (پولاریزه) است که در وهله اول شدت نوری که به چشم برخورد می کند را به شدت کاهش می دهد و از برخورد نور تیز به چشم و قرنیه آن جلوگیری می کند. و در وهله دوم باید از استاندارد UV400 برخوردار باشد تا از برخورد اشعه های UVA و UVB به چشم نه تنها جلوگیری کند، بلکه ۱۰۰% آن را فیلتر کند.

.

.

.


 

بازدید: 209




Scroll to Top