• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429782
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۵

با رزین به زندگی ام رنگ لعاب دیگری دادم

من رزین را به عنوان محصول برگزیدم و در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت کردم. خوشبختانه بازار این محصول به نسبت دیگر محصولات رقبای کمتری دارد و برای فعالیت بسیار مناسب می باشد. در ادامه با ویژگی ها و انواع این محصولات آشنا خواهید شد.

رزین اپوکسی

برخی از مواد در زمینه های مختلف گیرایی و بکارگیری زیادی دارند که یکی از این مواد مهم متعلق به رزین اپوکسی ژله ای انعطاف پذیر رزین اپوکسی است که به طور واقعی در صنایع تولیدی گوناگون اهمیت خیلی زیادی دارد. و نبود و یا کمبود این ماده می تواند فرایند تولید را با اختلال مواجه کند پس با این حساب باید رزین اپوکسی را ماده ای کاربردی و مهم دانست وجود رزین اپوکسی درجه یک باعث برطرف شدن خیلی از مشکلات و سختی ها شده است لذا ماده ای ارزشمند است که باید همیشه در دسترس باشد تا مصرف کنندگان در زمینه های مختلف بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. رزین اپوکسی در مواردی به عنوان یک پوشش و روکش محافظتی مناسب برای افزایش استحکام و براقیت بیشتر سنگهای ساختمانی و میز استفاده می شود ضمن اینکه درصد نفوذ آب را هم در آنها به زیادی کاهش می دهد. جزا که رزین اپوکسی نسبت به آب و رطوبت کاملا نفوذناپذیر است و همین ویژگی در خیلی از زمینه ها اهمیت آن را دو چندان کرده است از کاربردهای دیگر محصول نام برده شده باید گفت که برای رنگ آمیزی به زیادی از آن استفاده می کنند. زیرا ویژگی هایی که این ماده دارد باعث گرفته شدن سایز درزها و فضاهای باز مثل ترک ها می شود و استفاده از آن موجب می شود که سطح رنگ آمیزی شده خیلی صاف و یکنواخت باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\11.jpg

رزین اکریلیک

کسب اطلاعات دقیق و مفید در مورد انواع رزین اکریلیک مسلما در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری می گذارد، رزین اپوکسی شفاف به عنوان پرمصرف ترین نوع محصولات می باشد که به منظور رفع نیاز خریداران شرایط برای تولید عمده آنها در کارخانه های تولیدی فراهم می آید. رزین اپوکسی شفاف رنگ ندارد و با قدرت چسبندگی بالایی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب خریداران باشد، برای محصولات مورد نظر می توان مزیتهای بسیاری را بیان کرد که به کاربرد پذیری بالا در مشاغل مختلف، استحکام بالا و براقیت عالی اشاره می کنیم. درجه سمیت این محصولات پایین است، در برابر فرسایش مقاوم هستند، تفکیک رنگ در آنها دیده نمی شود، خاصیت تراز بالا دارد، با وجود این همه مزیت یقینا انتظار فروش بالایی از این محصولات می رود، شرکتهای بزرگی برای تولید این محصولات اقدام می کنند.

C:\Users\ARAD\Desktop\33.jpg

رزین پلی استر

شاید بهتر است بدانید که در حال حاضر از رزین پلی استر به عنوان کفپوش در مکانهای مختلف استفاده می شود، این امر موجب شده تا شاهد 7 نوع از این اقلام با سطح کیفی مختلف و قیمت متفاوت در بازار باشیم تا تمامی افراد جامعه بتوانند بر اساس نیاز خود هر یک از این نمونه ها را تهیه نمایند.

به طور کلی می توان گفت که رزین اپوکسی کفپوش به نوعی مایع شفاف گفته می شود که بر روی سطوح قرار می گیرد و پس از مدت زمان بسیار کوتاهی کاملا مقاوم خواهد شد، این امر سبب می شود تا این ملزومات علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارای دوام بالایی در برابر فشار و ضربه باشند.

این روزها عموم مردم کشور ما به دکوراسیون داخلی منازل و محیط کاری خود اهمیت زیادی می دهند و به دنبال تهیه کردن بهترین و باکیفیت ترین نوع کفپوش در بازار هستند.

به همین خاطر شاهد رونق گرفتن بازار خرید و فروش 7 نوع از رزین اپوکسی درجه یک هستیم که در اقصی نقاط ایران به صورت حضوری و اینترنتی با قیمتی ایده آل به فروش می رسند.

C:\Users\ARAD\Desktop\22.jpg

.


 

بازدید: 112




Scroll to Top