• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429786
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹

محصول درب فرصت های زندگی ام را به ثروت تبدیل کرد

فرصت های زندگی ام با محصول درب به ثروت تبدیل شد و یک تحول عظیم در زندگی ام رخ داد که در دورترین نقاط ذهنم فکرش را هم نمی کردم. شما هم می توانید با این محصول به ثروت برسید پس با من همراه باشید.

درب

درب ضد سرقت ترکیه نسبت به تولیدات داخلی و چینی کیفیت بهتری دارد و قیمت درب نیز بالاتر است و طراحی خاص خود را داراست ولی با توجه به طراحی خوب و کیفیت مناسب مواد مصرفی در آن نقطه ضعفی دارد که از رقابت با کالای چینی و ایرانی عاجز مانده است. قفل درب ضد سرقت ترکیه ای دارای هشت زبانه محرک است و نسبت به تولیدات داخلی و چینی امنیت کمتری را ایجاد میکند اما با این وجود سهم فروش بیشتری را در بازار ایران دارد و مردم ایران طرفدار درب ضد سرقت ترکیه ای هستند.

درب فایبرگلاس

دربهای ورودی لابی به صورت دو لنگه، یک و نیم لنگه و یک لنگه تولید می شوند که مدل دو لنگه و یک و نیم لنگه ان به علت بزرگتر بودن و شکیل تر بودن درب فایبرگلاس خواهان بیشتری نسبت به یک لنگه آن دارد و همچنین دولنگه زمان نصب بیشتری نسبت به یک لنگه دارد.

یکی از بهترین مزیتهای چوب انعطاف پذیری آن است و به همین دلیل تنوع بیشتری نسبت به بقیه دربها دارد، همچنین از نظر وزنی نسبت به آهن سبکتر است و برای ساخت دربهای بزرگ و عظیم مناسبتر، چوب به تنهایی عایق صدا است و میتواند سرو صدای اضافی محیط را جذب کند.

به خاطر بافت طبیعی که دارد باعث ایجاد فضایی گرم، دلنشین و صمیمی در ساختمان می گردد، ظرافت و حس خوبی که از چوب می توان گرفت را هیچوقت آهن نمیتواند داشته باشد.

درب فلزی

خرید و فروش درب فلزی عمده در تولیدات داخلی به دلیل منابع کافی و نیرو متخصص پیشرفت بسیاری حاصل شده و خرید و فروش درب ضد سرقت ایرانی در بازار داخل و خارجی به صورت عمده صورت میگیرد. شما با توجه به نیازهایی که دارید در تولیدات داخلی و خارجی به سادگی میتوانید درب ضد سرقتی را بیابید که تمام انتظارات شما را برآورده کند البته قیمت آن ها متغیر است و شرایط استفاده ان نیز مهم میباشد.

شما برای درب های خارج از خانه مانند درب های ورودی باید درب ضد سرقتی تهیه کنید که زبانه های بسیار زیادی با جهت های مختلف دارد و به راحتی قفل آن باز نمی شود و در عین حال بسیار مقاوم در برابر ضربه و نفوذ ناپذیر در برابر هر تهدیدی باشند.


 

بازدید: 202




Scroll to Top