• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429797
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۶

مهمان ناخوانده عامل ثروتمند شدن من شد

زمانی ‌که یکی از آشنایان به منزل ما آمده بود و در ارتباط با شغل پر درآمدش در حوزه ظروف صحبت می ‌کرد، صحبت‌ های او مرا به این حوزه علاقه ‌مند کرد لذا به پیشنهاد همکاری او من استقبال کردم و کسب ‌و کار خودم را در این زمینه آغاز کردم از آن‌ جایی ‌که این حوزه بسیار متنوع و گوناگون است و من در حوزه از ظروف یکبار مصرف، شکلات خوری و اردو خوری مشغول به کار شدم که این حوزه‌ ها مرا به ثروت بالایی رساندند لذا در ادامه به معرفی بیشتر این حوزه‌ ها می ‌پردازم.

اردو خوری چوبی

اگر برای خرید ظروف اردو خوری از تولید کننده مستقیم اقدام به تهیه کنید قیمت اردو خوری چوبی مقرون به صرفه خواهد بود. در رابطه با این ظروف می توان گفت ظرف اردوخوری یکی از ظرف های اختصاصی سرو اردو به شمار می رود. اردو خوراکی است که ما آن را با نام پیش غذا می شناسیم. این کلمه ریشه ای فرانسوی دارد و مجموعه وسیعی از انواع خوراکی های مختلف را شامل می شود. اردو معمولا از مواد مقوی تهیه می شود و هدف از ارائه آن این است که افراد از پرخوری جلوگیری کرده و به اندازه معمول و استاندارد کالری را از غذای اصلی دریافت کنند. همچنین برخی از اردو ها مثل سوپ می توانند سیستم گوارش را برای پذیرش غذای اصلی آماده کنند و از ناراحتی هایی که به دلیل ورود یکباره غذا به سیستم گوارش بروز می کند، جلوگیری کنند.

ظرف شکلات خوری

قیمت ظرف شکلات خوری در شهرهای مختلف با توجه به کیفیت و جنس این ظروف متفاوت می باشد، اما این ظروف همچنان جایگاه بالایی را در بازار به خود اختصاص داده اند. اکثر افرادی که به طراحی و دکوراسیون خانه اهمیت فراوان و بسزایی می دهند سعی می کنند از وسایل تزیینی متفاوت و زیبایی برای طراحی خانه و دکوراسیون خود استفاده کنند یکی از این وسایل تزیینی که مورد توجه اکثر خانوم ها بوده ظروف شکلات خوری می باشد. در هنگام پذیرایی از مهمان و در مجالس عید و عروسی بیشتر افراد از شیرینی و شکلات استفاده می کنند و تنها چیزی که توجه اکثر مردم را به خود جلب می کند جدا از شکلات و یا شیرینی استفاده از ظروفی است که جلوه خاص و ویژه ای به خانه و سفره آنها بدهد.

ظرف یکبار مصرف

قیمت ظرف یکبار مصرف نسبت به سایر ظروف بسیار مقرون به صرفه است و برای مهمانی های گزینه خوبی می باشد، امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی استفاده از ظروف یکبار مصرف بسیار متداول شده است. به همین دلیل بسیاری معتقدند در زندگی ماشینی امروز، زمانی برای ظرف شستن، غذا درست کردن و فعالیت‌های این چنینی نیست. در این دنیا رستوران‌ها و فست فودها جای آشپزخانه‌ها را گرفته است و آشپزخانه خانه بیشتر به مکانی برای گرم کردن غذا تبدیل شده است. علاوه بر این کم کم ظروف یکبار مصرف به خانه‌های ما نیز راه یافته است و امروزه پذیرایی در بسیاری از مهمانی‌ها، دورهمی‌ها و جشن‌ها با استفاده از این محصولات صورت می‌گیرد. به بیان دیگر امروزه تصور زندگی بدون استفاده از محصولات یکبار مصرف بسیار سخت خواهد بود.


 

بازدید: 242




Scroll to Top