• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429814
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۰

تجسم آرزوهام مرا در مسیر ثروت قرار داد

دقیقا بدانید چه می خواهید و چه زمانی می خواهید به آن برسید. ایدآلهایتان را در ذهنتان مجسم کنید سپس آنها را بروی کاغذ بیاورید. شما فرضا در ده سال آینده می خواهید در کدام نقطه ایستاده باشید. چه میزان درآمد داشته باشید. سرمایه شما باید چقدر باشد. وقتی تمام اینها را شفاف و دقیق برای خودتان تعریف کنید، اولین قدم را برداشته اید. یکی از حوزه های پرسود لوازم خانگی و یخچال می باشد که من ثروت امروزم را مدیون این کالا می باشم.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

از مهم ترین ویژگی هایی که یخچال ساید بای ساید سامسونگ دارند، این است که می تواند به صورت مستقیم به آب تصفیه شده شهری متصل شوند.

بنابراین نیازی نیست که برای پر کردن مخزن آب سرد کن یخچال و یخ ساز فریزر، مصرف کننده به صورت دستی اقدام به پر کردن مخزن نماید.

بلکه یخچال به طور مستقیم این مخزن را به تصفیه آبوصل کرده و مخازن یخچال به صورت اتوماتیک پر می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این یخچال ها این است که دارای سیستم بهینه ساز هوشمند می باشند که برای یخچال و فریزر موثر است.

این سیستم اجازه نمی دهد که مواد غذایی در اثر کاهش و افزایش ناگهانی دمای موجود در یخچال فریزر خراب شوند.

هم چنین در روی در بین یخچال ها یک نمایشگر هوشمند قرار دارد که می تواند دمای داخل یخچال و فریزر را به صورت مجزا بر روی نمایشگر نشان دهد.

.

یخچال فریزر ال جی

امکان تفکیک پذیری و مجزا بودن دو بخش یخچال فریزر ال جی دو قلو یکی دیگر از تفاوت های این مدل نسبت به یخچال ساید بای ساید است. از مشخصات مهم و کاربردی محسوب می شود.

چرا که همین مجزا بودن قسمت ها سبب سهولت در حمل و نقل یخچال می شود. به خصوص برای مستاجرانی که باید هر مدت یک بار منزل خود را تعویض کنند و بیش از همه با این مشکل مواجه هستند.

امتیاز مثبت بزرگی محسوب می شود و علاوه بر این، می توان در صورت نیاز، دو بخش را به طور جدا گانه در دو قسمت متفاوت از آشپز خانه قرار داد.

.

یخچال سفید اسنوا

یخچال های ساخته شده برند اسنوا در داخل کشور، بدنه ای آلومینیومی دارند. یخچال سفید اسنوا که توسط لایه ای از رنگ الکتروستاتیک به همراه ورق گالوانیزه کاور شده اند تا مقاومت مورد نیاز را در برابر آسیب های احتمالی داشته باشند زنگ زدگی، ایجاد خط و خش و غیره از جمله صدمات شایع هستند.

لایه محافظ رنگ الکتروستاتیک و ورق گالوانیزه، تا حد زیادی از به وجود امدن این موارد جلوگیری می کند با محافظت اصولی از بدنه یخچال، عمر مفید استفاده از یخچال ایرانی را برای مصرف کنندگان افزایش می دهد

این یخچال های ایرانی در بر چسب انرژِی، در گرید A قرار می گیرند و این یک امتیاز بسیار مهم محسوب می شود.

چرا که یخچال های گرید A با استفاده بهینه برق، مصرف را تا حد زیادی تقلیل می دهند.

در نتیجه علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژِی، سبب کاهش هزینه های قبوض برق نیز خواهند شد.

.


 

بازدید: 207




Scroll to Top