• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429910
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۴۹

خوشبختی را در سایه ثروتمند شدن بدست آوردم

بسیاری از افراد تصور می کنند ثروتمند شدن تنها از راه خلاف بدست می آید اما قرار نیست که برای رسیدن به پول، شرافت و انسانیت خودمان را زیر سوال ببریم. می‌ توان مانند یک انسان شریف و با هویت انسانی به درآمد رویایی و عالی رسید. من صرفا با راه اندازی یک کسب و کار نوین در بستر اینترنت توانستم در مدت زمان کوتاهی به یک درآمد باورنکردنی دست پیدا کنم.

اسکاچ دلفین

اگر برای شستن ظروف از اسکاچ دلفین استفاده کنید، قطعا می توانید تاثیر آن را در تمیزی ظرف ها مشاهده نمایید. این نوع اسکاچ ها با مقدار کمی مواد شوینده، حجم زیادی از کف را تولید می‌ کنند و به تمیزی بیشتر ظرف ها کمک زیادی می نمایند. همچنین انواع اسکاچ دلفین در مقابل آب داغ هم مقاومت بالا دارند و بافت آن ها به هنگام قرار گرفتن درون آب داغ خراب نمی شود.

این نوع محصولات به دلیل این که با استفاده از ابرهای فشرده تولید می گردند، در برابر فشار زیاد دست هم دوام بالایی دارند. جنس این اسکاچ ها به گونه ای است که با پوست دست افراد نیز سازگار هستند و تار و پودی مناسب دارند.

اسکاچ دلفین

اسکاچ خورشیدی

اسکاچ نرم به قطعات مساوی و عموما در شکل مستطیلی برش خورده است و این محصول برای حفظ بیشتر پاکیزگی داخل بسته بندی پلاستیکی قرار دارد. الیاف اسکاچ خورشیدی نرم از پلی یورتان تشکیل شده است که سطحی نسبتا زبر به محصول می بخشد، کشیدن اسکاچ بر روی سطح آلوده به زدودن کثیفی ها از روی آن کمک می کند.

اسکاچ به طور مداوم با آب و رطوبت در تماس بوده و این محصول به محلی برای رشد انواع میکروب ها و عوامل بیماری زا تبدیل می شود. طول عمر اسکاچ نرم پس از اولین نوبت استفاده بین 10 تا 14 روز تعیین شده است زیرا طی همین مدت کوتاه نیز آلودگی های فراوانی جذب این محصول خواهند شد.

اسکاچ دستی

اسکاچ تفلون شوی مشخصات و ویژگی هایی دارد که سبب پایداری کیفیت ظروف تفلون شده و هیچ گونه آسیبی به رویه نچسب ظروف وارد نمی کند. رویه این اسکاچ دستی با استفاده از الیاف ضدخش تولید شده و در داخل آن از ابرهای نرم و منعطف استفاده می شود. لبه های اسکاچ تفلون با دستگاه های پرس، تحت فشار بالا دوخته شده و به این ترتیب از دوام بالایی برخوردار می باشد و قابلیت استفاده در طولانی مدت را دارد.

این محصول قدرت پاک کنندگی فوق العاده ای دارد و به سادگی مواد غذایی و چربی را از روی ظروف پاک می کند. تولید آن به صورت کاملا بهداشتی، توسط دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد، دارای رنگبندی های متنوع بوده و در بسته بندی های مناسب به فروش می رسد.


 

بازدید: 179




Scroll to Top