• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429934
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۲۰

فردی ثروتمند را الگوی زندگی قرار دادم و به ثروت رسیدم

بیشتر افراد دنیا در طبقات متوسط و یا فقیر جامعه به دنیا می‌آیند، زندگی می‌کنند و به ادامه دادن زندگی در این طبقه اکتفا می‌کنند. اگر شما جز معدود کسانی هستید که دیگر این سبک زندگی را نمی‌خواهید، باید به مطالعه زندگی ثروتمندان و کسب اطلاعات در مورد زندگی و تجربیات آن‌ها مشغول شوید و من با الگو برداری از زندگی آنها توانستم با انتخاب شغل تجارت ثروتمند شوم.

دستکش لاتکس جدید

ماهیت بسیار محافظتی دستکش لاتکس جدید به این معنی بود که برای مدتی، آنها بسیار سخت بودند و سطح خوبی از مهارت و حساسیت را نداشتند.

به لطف پیشرفت در تولید، دستکش های نیتریل اکنون با حساسیت لمسی مشابه دستکش های لاتکس ساخته می‌شوند، به این معنی که می‌توان از آن ها برای انجام کارهای با دقت بالا استفاده کرد و برای دوره‌های طولانی از آن استفاده کرد.

آن ها همچنین اغلب در طیف وسیعی از اندازه ها ساخته می شوند تا از تناسب نزدیک اطمینان حاصل شود.

دستکش های نیتریل استروپلاست بر اساس استاندارد برای تعیین عدم وجود سوراخ، سطح حفاظت در برابر آلودگی متقابل، ایمنی بیولوژیکی، تست استحکام و ماندگاری محصول آزمایش شده‌اند.

دستکش لاتکس جدید

دستکش لاتکس 10 عددی

دستکش لاتکس 10 عددی بدون پودر هستند و احتمال آلودگی متقاطع از طریق پودر شل را هنگام برداشتن دستکش کاهش می دهد.

دستکش لاتکس هنگام خیس شدن، کشش عالی را حفظ می‌کنند و به مهارت در موقعیت های مختلف کمک می‌کنند.

دستکش ها دارای بافت نرم و انعطاف پذیر فوق العاده ای هستند که به انجام کارهای پیچیده کمک می کند.

دستکش لاتکس در چهار اندازه مختلف عرضه می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که تناسب راحت و نزدیک شما را تضمین می‌کند.

دستکش های نیتریل با قیمت های بسیار پایین و مقرون به صرفه هستند، بدون اینکه کیفیت آن کاهش یابد و دستکش ها 100% بدون لاتکس هستند.

دستکش لاتکس پودری

دستکش لاتکس پودری برای دهه ها محافظت توصیه شده در دنیای پزشکی در برابر پاتوژنهای خونی بوده است. آن ها از لاستیک لاتکس نازک ساخته شده اند، که آنها را بسیار انعطاف پذیر، چکش خوار می کند و حساسیت لمس عالی را ارائه می دهد.

به همین دلیل، دستکش های لاتکس گزینه خوبی برای انجام کارهایی هستند که جزئیات محور و با دقت بالا هستند، مانند جراحی، معاینات پزشکی و کارهای دندانپزشکی و متأسفانه، دستکش های لاتکس به دلیل ترکیب موادی که دارند می توانند در افرادی که از حساسیت به لاتکس رنج می برند، واکنش های آلرژیک ایجاد کنند.

علیرغم مزایای نیتریل به عنوان یک ماده بسیار محافظ برای دستکش، لاتکس خاصیت ارتجاعی و حساسیت بیشتری به لمس دارد دستکش های لاتکس مقاومت متوسطی در برابر پارگی و سوراخ شدن دارند، اما این ماده همچنین شکستگی ها را به خوبی پنهان می‌کند، به این معنی که سد محافظ ممکن است شکسته شود و سوراخها و پارگیها مورد توجه قرار نگیرند.

.


 

بازدید: 201




Scroll to Top