• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429953
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۵

درآمد ده رقمی خود را با بشکه فلزی تجربه کردم

در زمانی‌ که اکثر صاحبان کسب ‌و کارها از کم رونقی مشاغل شان ناراضی بودند. من توانستم با آشنایی با تجارت الکترونیک محصولات خود در حوزه بشکه فلزی را به ‌طور فوق ‌العاده ‌ای بفروش برسانم و درآمد پر رونقی را بدست آوردم و در عرض یک ‌سال درآمدم ده رقمی شد.  

بشکه فلزی ۲۲۰ لیتری

لازم به ذکر است که درون بشکه فلزی ۲۲۰ لیتری و سایر اندازه ها با استفاده از چسبهای مخصوصی عایق بندی می شود و در صورت ثبت سفارش از خریدار امکان نصب آرم و لوگو بر روی بشکه نیز وجود دارد. اگر به ظاهر بشکه ها دقت کنید می بینید که بر روی آنها خطوط مختلفی وجود دارند که برای شستو شوی داخل بشکه طراحی شده است. با استفاده از آب گرم بشکه های فلزی فسفاته می شوند و چربی گیری آنها انجام می گیرد تا بهتر رنگ به بدنه آنها بگیرد و همچنین طول عمر بشکه افزایش یابد و در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بیشتری بدست آورد. این محصولات در تمامی مراحل ساخت مورد آزمایش قرار می گیرند تا محصول نهایی بدون هیچ گونه نشتی آماده ارائه شود و پس از مراحل جوشکاری آن چندین مرتبه تست نشتی از آنها گرفته می شود.

بشکه فلزی ۲۲۰ لیتری

بشکه فلزی

بشکه فلزی یکی از وسایل بزرگ برای بسته بندی مایعات در حجمهای عمده می باشد که در بازار مخصوص به خود خرید و فروش آن با قیمتهای مختلفی صورت می گیرد. این محصول در اندازه های مختلفی تولید می شود که ممکن است جنس بدنه آن نیز با موارد مشابه تفاوت داشته باشد. زیرا هر بشکه برای حمل مایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و باید شرایط مختلف بر روی آن اثر گذار نباشد و همچنین این وسیله اثر مخربی بر روی مایع درون خود نگذارد. ظرف بزرگی که برای حمل و جای دادن مایعات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از فلزات مختلفی ممکن است که تولید شده باشد بشکه فلزی می باشد. در نمونه های 100، 180، 200، 220 لیتری و غیره تولید و برای مصارف و کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

بشکه فلزی

بشکه فلزی 200 لیتری

قیمت بشکه فلزی 200 لیتری از 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است و این قیمت بستگی به کیفیت، جنس و سایز بشکه خواهد داشت. اگر بشکه های فلزی را از طریق سایت تهیه کنید، محصولات باکیفیت و درجه یک در اختیار شما قرار داده می شود. همچنین می توانید از طریق تماس اطلاعات لازم را از کارشناسان فروش دریافت نمایید. پاسخ به ۲ سوال درباره بشکه فلزی 200 لیتری به این شرح می باشد. ۱: کاربرد اصلی بشکه فلزی 200 لیتری چیست؟ مناسب نگهداری مواد نفتی و شیمیایی یا بنزین. ۲: بشکه های فلزی 200 لیتری به چه شکل می باشند؟ مخروطی.


بازدید: 224




Scroll to Top