• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429954
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷

چای عطر خوش اسکناس را در زندگی ام جاری کرد

به دنبال راهی بودم که از طریق آن بتوانم کسب و کار خود را رونق ببخشم و کارم را گسترش دهم اما نمی دانستم چگونه باید این کار را انجام داد تااینکه با تجارت آشنا شدم و دانستم از طریق شغل تجارت می توانم محصولات بیشتری را به قروش برسانم در نتیجه پول بیشتری راهم به دست آورم وارد این حرفه شدم و چای را تا ده برابر به فروش رساندم و توانتسم به ثروت زیاد برسم.

چای الوزه سیلانی

از مشخصات چای الوزه سیلانی می توان به کیفیت عالی آن اشاره کرد، برگ های این چای درشت است که بسیار بهتر و باکیفیت تر از برگ های کوچک و یا پودر شده می باشد.

دارای رنگ بسیار روشن و شفافی است که هرچه قدر خوش رنگ تر باشد نشان دهنده این است که چای تازه تر است.

این محصول به صورت کاملا استاندارد و بهداشتی بسته بندی شده است و به هیچ وجه در آن از مواد شیمیایی و افزودنی استفاده نشده است و چای 100 درصد خالصی است.

برگ های چای دچار شکستگی نیستند و کاملا سالم و تازه هستند و دارای عطر و طعم فوق العاده ای می باشد و به هیچ عنوان در آن از عطر و اسانس استفاده نشده است.

چای الوزه سیلانی

چای پاکتی شهرزاد

برای خرید چای پاکتی شهرزاد و تشخیص چای اصل از تقلبی باید به نکاتی توجه کنید.

یکی از روش ها این است که رنگ آن را مشاهده کنید که آیا خالص است یا خیر، کمی از چای را بر روی پارچه سفیدی بمالید و آب بر روی آن ها بپاشید و بعد آن را بشویید، اگر اصل باشد رنگ چای بر روی پارچه باقی نمی ماند.

روش دیگر آن است که کمی از چای را در لیوان آب ولرم بریزید اگر تغییر رنگ داد چای تقلبی می باشد.

روش متداول دیگر دم کردن آن است که باید رنگ قرمز آن واقعی و خالص باشد، چای های تقلبی بعد از قرار گرفتن در آب جوش به سرعت رنگ می دهند اما چای های اصل کمی طول می کشد تا چای رنگ باز کند.

چای پاکتی شهرزاد

چای پاکتی طبیعت

چای پاکتی طبیعت بهترین نوع چای طبیعی با عطر دلنشین و طعمی دبش می باشد که خستگی را از تن بیرون می کند.

چای یکی از نوشیدنی های اصیل ایرانی است که با طعم دلنشین خود در تمام میهمانی ها و دورهمی ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

چای قسمت برگ گیاه بود که پس از خشک شدن و در جریان تولید به رنگ قهوه ای تیره و سیاه رنگ در می آید، چای را بر اساس رنگ به انواع سبز، سفید و قرمز طبقه بندی می نمایند.

برای دم کردن چای حتما باید از آب جوش استفاده کرد تا رنگ دهی کامل داشته باشد، بنابراین چای جزء نوشیدنی های گرم می باشد.

هر چه رنگ دهی چای بیشتر و عطر آن بهتر باشد مرغوبیت آن بیشتر است.

.


 

بازدید: 251




Scroll to Top