• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429973
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۲۴

با اجرای راهکارهای پول ‌سازی در کسب ‌و کارم میلیاردر شدم

اگر تنها منتظر باشید تا اتفاق ‌های مثبت خودش برای شما رقم بخورد، مطمئن باشید هیچ ‌گاه به نتیجه مطلوب نمی ‌رسید. بلکه باید شما زمینه موفقیت را مهیا کنید تا موفقیت و ثروت و در خانه شما را به صدا درآورد. لذا من با عملکردی به ‌موقع توانستم فرصت شغلی تابلو سنگ را غنیمت بشمارم و با فعالیت در این زمینه ثروت مضاعفی را کسب کردم.

تابلو سنگ مصنوعی

محصول تابلو سنگ مصنوعی قالب های گوناگون دارد. تابلو سنگ مصنوعی می تواند هدیه ای بی نهایت خاص برای عزیزانمان باشد. تابلو سنگ مصنوعی جنس آن از سنگ مصنوعی می باشد و کمی از سنگ طبیعی وزن آن سبک تر است. این محصول در رنگ های متفاوتی در دسترس می باشند. از دیگر ویژگی های آن می توان به متنوع بودن در سایز اشاره کرد. مجسمه سنگ مصنوعی دارای اندازه های مختلفی است و در بازار موجود می باشد. در این محصول طرح و نقش مورد نظر بر روی سنگ مصنوعی هک می شود و کنده کاری روی سنگ انجام می شود.

تابلو سنگ مصنوعی

تابلو سنگ قیمتی

تابلو سنگ قیمتی بر اساس نوع آن می توانند هم دارای قاب باشند و هم بدون قاب باشد. این تابلو هم می تواند به صورت پیش ساخته باشد و هم به صورت سفارشی تولید شود. از مشخصات تابلو های سنگی می توان به جنس سنگ های استفاده شده در آن اشاره کرد. این تابلو سنگ ها را می توان به صورت طرح قدیمی درست کرد یا از طرح های مدرن استفاده کرد. طرح تابلو سنگ ها می تواند بسیار متنوع باشد. انواع طرح تابلو سنگ: نوشته قرآنی، طرح حیوانات، طرح برجسته سه بعدی، طرح نمادین. این تابلو ها به دلیل جنس سنگی که دارند از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و نسبت به تابلو های دیگر دیرتر فرسایش می یابد.

تابلو سنگ هخامنشی

در خصوص طرح تابلو سنگ هخامنشی نیز باید بگوییم که طرح هخامنشی با توجه به دوران پرافتخار ای که در ایران داشته است همواره طرفداران بسیار زیادی را داشته و خیلی از افراد چنین طرحی را انتخاب می کنند. مورد دیگری که باید به آن توجه شود نقوش می باشد اصولاً نقوش هایی که بر روی سنگ پیاده می‌شوند بسیار ظریف و خاص بوده به گونه‌ای که اکثر افراد به دنبال چنین تابلوهایی می گردند. تنوع در خصوص تابلو های سنگی با توجه به وجود سنگ های مختلف متفاوت بوده و در اینجا چند مورد را نام می بریم. این نمونه تابلو در حقیقت بسیار ساده بوده و به رنگ های مختلفی شما می توانید در بازار آن را بیابید.


 

بازدید: 1609




Scroll to Top