• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429982
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۴۱

رویا هایت را با پسته زندگی کن

چنانچه رویای ثروتمند شدن دارید و می خواهید آینده زیبایی برای خود رقم بزنید به شما پیشنهاد می کنیم با فعالیت در حوزه ی یک محصول پر سود همانند پسته زندگی خود را با سود های دریافتی تغییر دهید برای اینکه بفهمید چگونه می توانید با پسته سود های بسیار دریافت کنید با ما باشید در ادامه نمونه های پرسود آن را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

صادرات پسته خندان کرمان

از مشخصات صادرات پسته خندان کرمان به دلار می توان به اندازه این پسته ها اشاره کرد معمولاً برای آن ها اندازه درشتی در نظر گرفته می شود و همچنین سطح صاف و یکدستی دارند مشخصه دیگر کیفیت بالای این محصول و عدم وجود هر گونه سیاهی و کپک در آن ها می باشد.

همچنین قیمت این محصول مشخصه ی دیگری است و برای انواع درجه یک قیمتی بیشتر از سایر پسته ها در نظر می گیرند مشخصه دیگر پسته های صادراتی بسته بندی شیک و مناسب آن ها می باشد این بسته بندی ها بسیار شکیل هستند و در حجم های متفاوتی انجام می شوند.

.

صادرات پسته خندان کرمان

باقلوای پسته خندان

قبل از خرید طعم باقلوا درخواستی خود را از بین انواع مختلف زعفرانی، گردویی، پسته ای و غیره انتخاب نمایید از جمله نکات مهمی که باید برای خرید باقلوای پسته خندان در تهران به آن توجه کرد این است که باقلوا را از فروشگاه و نمایندگی معتبر تهیه نمایید خرید از شرکت های معتبر بابت تحویل محصول با کیفیت و تازه ضمانت می دهند و همه تلاش خود را در جهت رضایت مشتری انجام می دهند.

امروزه باقلوا در تهران با برند های معتبر و با کیفیتی عرضه می گردد و امکان سفارش آن به صورت حضوری و یا اینترنتی مهیا می باشد قیمت های این شیرینی سنتی با توجه به انواع مختلف و نوع برند آن متفاوت است ولی این کارگاه با وجود نوسانات بازار که تاثیر عمده روی مواد اولیه داشته همواره در تلاش بوده تا قیمت منصفانه ای را ارائه کند.

.

پسته خندان ایرانی

می توان گفت پسته خندان ایرانی به علت ظاهر زیبا و تازه ای که دارد توجه زیادی را به خود جلب کرده و متقاضی خرید برای این محصول در تمام دنیا بسیار زیاد می باشد. از مهم ترین ویژگی پسته خام قزوین سبز رنگ بودن مغز آن است و از دیگر ویژگی های آن این است پسته قزوین نسبت به پسته موجود در سایر کشور ها خاصیت مطلوبتری برای ورق ای شدن دارد و خرد نمی شود.

از دیگر مشخصات پسته قزوین این است که به خاطر برداشت زود هنگام فاقد سم آفلاتوکسین است در برخی مواقع در باغات اطراف قزوین پسته را بلافاصله پس از برداشت بدون پوست کنی و فراوری با پوست نرم روی آن خشک می کنند تا از این طریق موجب حفظ مغز سبز آن شوند و مطلوبیت آن باعث افزایش عمر انبارداری می گردد.

.


بازدید: 147




Scroll to Top