• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429983
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۴۳

بهار زندگی ات را با پسته به ارمغان آور

پسته از خشکبار های بسیار پر سود می باشد که فروشندگان از فروش آن سود بسیاری دریافت می کنند چنانچه شما می خواهید کاری جدید آغاز کنید که بتوانید از آن سود بالایی را دریافت کنید به شما پیشنهاد می کنم در زمینه ی انواع پسته مشغول به کار شوید برای آشنایی بیشتر با نمونه های پر سود این محصول با ما باشید.

شیرینی پسته خندان

بریا تولید شیرینی پسته خندان پودر شکر و وانیل را به مخلوط شیرینی اضافه کرده و حدود سه دقیقه با همزن برقی مخلوط را هم بزنید تا به صورت یکنواخت درآید در مرحله سوم نیاز است تا ابتدا روغن را به مخلوط اضافه کرده و حدود یک دقیقه هم بزنید، آنگاه بکینگ پودر و آرد را نیز اضافه کنید و فرآیند هم زدن را برای مدت سه دقیقه دیگر ادامه دهید.

در مرحله بعدی می بایست به خوبی مخلوط را با دست ورز داده و سپس اقدام به چانه گیری کنید، چانه هایی که با دست درست می کنید باید حدودا اندازه یک گردو باشند برای پختن شیرینی پسته خندان نیاز است تا چانه های آن را در قالب اندازه بادام روسی قرار داده و روی شعله گاز قرار دهید، پس از آن که یک سمت به خوبی پخته شد قالب را بچرخانید تا سمت دیگر نیز آماده شود.

.

شیرینی پسته خندان

پسته خندان امروز

به صورت کلی پسته خندان ایرانی یکی از مرغوب ترین پسته خندان امروز جهان است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد صادرات دارند یکی از مهم ترین نکاتی که عرضه کنندگان محلی پسته باید به آن توجه کنند خرید پسته به صورت تازه و با کیفیت بالا از تولیدکننده اصلی آن است.

خرید از تولیدکننده علاوه بر اینکه قیمت ها را کاهش می دهد و عرضه کنندگان محلی را در رقابت در بازار پیش می اندازد، موجب می شود پسته تازه تر و با کیفیت بالاتری تهیه شود همچنین خرید از تولیدکننده به شما این اجازه را خواهد داد تا با دقت بیشتری به کیفیت پسته های خریداری شده توجه کرده و بتوانید با توجه به نوع باغ نیز انتخاب خود را ارزیابی کنید قیمت پسته با توجه به نوع و کیفیتی که دارد متفاوت بوده و به طور کلی از 350 تا 700 هزار تومان متغیر است.

.

شرکت پسته خندان کرمان

امروزه شرکت پسته خندان کرمان یکی از برترین محصولات کشور در حوزه فرآوری و عرضه پسته را تولید و به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می کنند پسته کرمان با توجه به آب و هوای مناسب و مهارت بالای کشاورزان این منطقه از بهترین و مرغوب ترین پسته های کشور به شمار می آید و قیمت آن نیز بالاتر از سایر محصولات داخلی است.

پسته کرمان از نظر سورت تولیدی به سه دسته کله قوچی، خندان و فندقی تقسیم بندی می شود که هر یک ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند پسته کله قوچی از انواع پرطرفدار پسته خندان در جهان است که یکی از اقلام صادراتی استان کرمان نیز به حساب می آید، تجار ایرانی امروزه با عرضه صادراتی این پسته سودهای کلانی را کسب کرده اند.

.


بازدید: 217




Scroll to Top