• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429991
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۵۷

حفظ سوابق موفق گذشته من را ثروتمند کرد

همه کسب و کارهای موفق، سوابق دقیق را حفظ می‌کنند. با انجام این کار می‌دانید که کسب‌ و کار از نظر مالی در چه جایگاهی قرار دارد و با چه چالش‌هایی مواجه خواهید شد. دانستن این موضوع به شما زمان می‌دهد تا استراتژی‌هایی برای غلبه بر آن چالش‌ها ایجاد کنید. من از تجربیات موفق گذشته ام در مسیر تجارت بهره بردم و این راه در موفقیت من بسیار مثمر ثمر واقع شد.

لوله پلی اتیلن 2/1 اینچ

لوله پلی اتیلن 2/1 اینچ لوله ای سبک و با قابليت حمل آسان بوده که دارای مزایا و کاربردهای بیشتری نسبت به انواع دیگر لوله ها می باشد.

پلی اتیلن یکی از مهم‌ ترین پلیمر های مورد استفاده در صنعت پلاستیک است.

این دسته از پلیمر ها، نسبتا سخت و خیلی مقاوم در برابر ضربات می باشند، به طوری که از آن برای ساخت لوله های پلاستیکی، بطری های شیر و آرایشی استفاده می کنند.

این مواد پلی اتیلنی، در برابر مواد شیمیایی و محیط های اسیدی و قلیایی مقاوم بوده و همچنین مقاومت خیلی بالایی در برابر انواع تنش های محیط پیرامون دارند.

با توجه به این دلایل، از این مواد برای ساخت انواع لوله پلی اتیلن به منظور انتقال آب و فاضلاب و همچنین مواد شیمیایی استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن 2/1 اینچ

لوله پلی اتیلن 10 بار

لوله پلی اتیلن 10 بار به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد، امروزه محبوب ترین نوع لوله در ساخت و ساز و کشاورزی محسوب می شود و از جمله موارد پرفروش به حساب می آید.

این ماده از پلیمریزاسیون گاز اتیلن، یک فرآیند شیمیایی که در آن مونومرها با چگالش برای تشکیل پلیمرها گروه بندی می شوند، به وجود می آید.

با این فرآیند یک پلاستیک ارزان قیمت، مقاوم در برابر دماهای شدید و مناسب برای مصارف مختلف به دست می آید، پلی اتیلن یک ماده سبک و انعطاف پذیر با سطحی صاف است که برای جلوگیری از انسدادهایی که باعث ایجاد مشکل می شود ایده آل است.

لوله پلی اتیلن 10 بار

لوله پلی اتیلن 100

از مشخصات لوله پلی اتیلن 100 می توان به مقاومت بالای آن ها اشاره نمود، به این معنی که عمر متوسطی در حدود 50 سال دارند.

آن ها همچنین در برابر اثرات مضر مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم هستند.

با توجه به توانایی آن ها در مقاومت در برابر سرمای شدید، آن ها از یخ زدن آب جلوگیری می کنند و در صورت یخ زدن، انعطاف پذیری آن ها باعث می شود که دیوارها برای سازگاری با آب یخ زده منبسط شوند و پس از جریان عادی آب دوباره منقبض شوند.

دوام، انعطاف پذیری و مقاومت آن ها را به راه حلی ایده آل برای سیستم های آبیاری قطره ای تبدیل می کند.

لوله پلی اتیلن 100


بازدید: 145




Scroll to Top