• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429999
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۵۳

در مسیر اینترنت به ثروت رسیدم

امروزه تمامی افراد ثروتمند کسب و کارهای خود را در بستر اینترنت پرورش می دهند زیرا می دانند که در این برهه از زمان پول در این مدار قرار دارد و باید به این سمت بروند. من هم با پذیرش این موضوع وارد دنیای تجارت شدم و توانستم در بستر کار با اینترنت حجم بالایی از خوراک ماهی را به کشورهای بزرگ دنیا بفروشم.

خوراک دام خارشتر

برخی از مشخصات خوراک دام خارشتر را در ادامه این متن بیان می کنیم.

خوراک خار شتر املاح زیادی داشته و بیشتری درصد آن را پروتئین تشکیل داده است که تا حدود 15 درصد هم می شود و این یکی از ویژگی های اصلی خوراک است.

این محصول برای اغلب حیوانات بزرگی مانند گاو، گوسفند، شتر، اسب و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و ماندگاری زیادی داشته و می توان به مدت طولانی نگهداری کرد و به همین دلیل مصرف زیادی دارد.

از دیگر مشخصات این خوراک دام داشتن ترکیباتی مانند فیبر زیاد است و همچنین درصدی چربی دارد و از خوراک های مغذی و سالم به حساب می آید که موجب تامین سلامت دام می شود.

خوراک دام خارشتر

خوراک دام هشتگرد

کسانی که در پرورش دام و طیور هستند، برای خرید خوراک دام هشتگرد باید به نکات مهم و اساسی توجه نمایند.

  مهمترین نکته که برای خرید این محصول باید مد نظر گرفت این است که به نوع این محصول توجه کنند، زیرا این شرکت انواع مختلفی از خوراک دام را تولید می نماید.
     همچنین به علامت استاندارد، تاریخ تولید و انقضا در هنگام خرید دقت کافی شود.
     امروزه توجه کردن به نوع بسته بندی و کیفیت جنس بسته بندی بسیار مهم است، زیرا این عامل باعث می گردد که ارزش غذایی انواع خوراک دام حفظ شود.
     بر روی بسته های خوراک دام حتماً علامت و آرم شرکت هشتگرد وجود داشته باشد.

خوراک دام هشتگرد

.

خوراک ماهی

قیمت خوراک ماهی با توجه به موارد گوناگونی انتخاب می شود و مهم ترین آن کیفیت محصول خریداری شده است و در نظر بگیرید که قیمت های خیلی پایین کیفیت مناسبی را به شما ارائه نمی دهد و قیمت مناسب آن را خریداری نمایید.

محدوده قیمت این محصول بر اساس وزن و نوع از 20 تا 200 هزار تومان می باشد.

برای اینکه قیمت پایین تری از خوراک ماهی را به دست بیاورید، باید آن را به صورت عمده خریداری نمایید تا تخفیف خوبی از فروشنده بگیرید.

مجموعه ما خوراک ماهی چینه را با بالا ترین کیفیت و قیمت کاملا مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید برای مشاوره و انتخاب محصول با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و خرید خوبی را با ما تجربه کنید.

خوراک ماهی

.


بازدید: 240




Scroll to Top