• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430030
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۶

خرما توانست مرا به سمت میلیونر شدن سوق دهد

درآمد کلانی که امروز در اختیار دارم را مدیون کسب و کاری هستم که سال گذشته برای خرما راه اندازی کردم و طی یک سال به نتیجه مطلوبی رسیدم، برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این محصول ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

خرما پیارم اهواز

همانطور که می دانید یکی ازتنقلات بسیار خوشمزه و صادراتی خرما پیارم اهواز می باشد که برند مضافتی آن از طرفداران بسیار زیادی در ایران برخوردار است و همچنین به کشور ترکیه نیز صادر می شود. بازار خریدو فروش این محصول در سراسر کشور از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.

شما می توانید با اندکی آگاهی و اطلاعات در مورد این محصول آن را سفارش دهید. این محصول در دو نوع با هسته و بدون هسته تولید و به بازار ارائه می شود مجموعه ما برای تولید این نوع خرما بدون هسته از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته مد روز دنیا استفاده می کند.

و بهترین نوع این محصول را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و سپس به بازار عرضه می دارد. شما می توانید محصول فوق را هم به صورت عمده و هم بسته بندی با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی به سایت ما سفارش دهید و به راحتی آن را درب منزل و محیط کار خود تحویل بگیرید.

خرما پیارم اهواز

خرما پیارم اصل

یکی از خوشمزه ترین و با کیفیت ترین خرمایی که در ایران تولید می شود خرما پیارم اصل و خرما شاهانی بدون هسته می باشد که بسیار شیرین و خوش طعم است.

این محصول به دلیل داشتن خواص معدنی زیادی از محبوبیت خاصی در بین خانواده های جنوبی برخوردار است. شاید جالب باشد تا بدانید یکی از دلایل محبوبیت این محصول و تقاضای زیاد آن به دلیل خواص بی نظیرش می باشد که ما در این مقاله به برخی از خواص این محصول اشاره خواهیم کرد:

 ارزش غذایی بالا
 تنظیم کننده کلسترول
 جلوگیری از پوکی استخوانها
 جلوگیری از آلزایمر
 دارای املاح و ویتامینهای معدنی که برای افراد باردار بسیار مفید است.
 جلوگیری از مشکلات گوارشی مانند یبوست می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T171838.174.jpg

خرما پیارم اعلا

لازم به ذکر است تا به این نکته اشاره کنیم که قیمت خرما پیارم اعلا در ترکیه با توجه به کیفیتهای آن متفاوت می باشد. این نوع از خرماها بهترین گزینه و انتخاب برای مادران باردار و زنان شیرده است زیرا با مصرف به اندازه این محصول مواد معدنی مورد نیازشان به راحتی برطرف می شود و همچنین باعث تقویت و سلامت بدن مادر و جنین می شود.

به افرادی که به مدت طولانی در محیطهای کاری هستند و انرژیشان را ممکن است طی فعالیتهای روزانه از دست بدهند توصیه می کنیم تا همیشه مقداری خرما زاهدی بوشهر در کیف و یا کشو خود داشته باشند تا در مواقع نیاز از آن مصرف نمایند این محصول دارای قند طبیعی است که باعث متعادل کردن قند در بدن و سطح انرژی می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-30T171851.253.jpg


 

بازدید: 222




Scroll to Top