• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430037
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۰

با هر یک پسته یک اسکناس هدیه بگیر

پسته یکی از محصولاتی می باشد که از فروش بالایی برخوردار می باشد که این عامل سبب شده است افراد بسیاری به این حیطه کاری علاقمند شوند اگر شما هم می خواهید دست به فعالیتی پر سود بزنید با ما همراه باشید زیرا در ادامه شما را با نمونه های پر فروش این محصول ثروت آفرین آشنا خواهیم کرد.

شرکت پسته خندان کرمان

پسته ویژگی های بسیاری دارد، خاصیت درمانی فراوانی دارد و دارای ویتامین ها زیادی می باشد از جمله: پروتئین، مواد چرب، کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، ویتامین آ، ویتامین ب از خلال پسته و مغز خام آن در صنایع شیرینی پزی و آشپزی استفاده می گردد، خوردن پسته شرکت پسته خندان کرمان فواید زیادی برای بدن دارد.

پسته به دلیل نرخ بالای آن یک میان وعده گران تلقی می شود، پس در هنگام خرید آن نهایت دقت را داشته باشید تا جنس باکیفیت آن را خریداری کنید همانگونه که در بالاتر اشاره کردیم انواع مختلفی از نمونه های پسته وجود دارد که هرکدام قیمت متفاوتی به نسبت کیفیت خود دارا می باشد بازار امروز بازار نوسان است و هیچ گونه قیمت معین و ثابتی نمی توان برای هر کیلو پسته در نظر گرفت.

.

پسته خندان نمکی

قیمت گذاری یک محصول در بازار وابسته به نوسانات موجود در بازار و میزان خرید و فروش آن در بین مصرف کنندگان می باشد قیمت پسته خندان نمکی با توجه به درجه کیفی بالای این محصول به ازای هر کیلو از 390 هزار تومان تا 450 هزار تومان متغیر می باشد.

مصرف کنندگان می توانند این محصول را در بسته بندی های با کیفیت و بهداشتی و در وزن مورد نیاز به صورت مستقیم از این مجموعه خریداری نمایند همچنین خریدارانی که قصد دارند این محصول را به صورت غیر حضوری و با پرداخت هزینه مناسب تهیه نمایند، می توانند از طریق برقراری تماس با کارشناسان واحد فروش این مجموعه اقدام نمایند همچنین در هنگام خرید از بهداشتی بودن محصول و بسته بندی آن اطمینان حاصل نمایید.

.

شیرینی پسته خندان

این شیرینی از نظر ظاهری شباهت زیادی با کلوچه دارد برای شکل بهتر این نوع از شیرینی پسته خندان از مهر شیرینی استفاده می کنند که باعث جذابیت در ظاهر این شیرینی می شود انواع شیرینی کرمان شامل تنوع این شیرینی بسیار بالا می باشد ولی از بین انواع آن قدیمی ترین و خوشمزه تریت آن کلمپه گردویی می باشد.

از خواص این شیرینی که بسیار مورد توجه می باشد کاهش یبوست، کنترل کننده کلسترول، ضد سرطان، از بین برنده اختلالات جنسی، کاهش بیماری های قلبی و افزایش عملکرد مغز می باش برای خرید بهترین انوع کلمپه کرمانی باید به برخی نکات توجه داشته باشد یکی از مهم ترین عوامل توجه به بسته بندی بوده که تاریخ تولید و انقضا در آن درج شده باشد شیرینی تازه بو و مزه دلپذیر و تازه ای داشته که با خوردن آن احساس ماندگی را نخواهید داشت از طرف دیگر کاملا ترد است و با کوچک ترین ضربه خرد نمی شود.

.


 

بازدید: 128




Scroll to Top