• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 430045
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷

من توانایی رسیدن به تمام اهدافم را دارم

مردم عادی با آرزو هایشان زندگی می کنند و مردم موفق با هدفها و برنامه هایشان. ایمان یعنی حتی اگه یک دنیا بگن نمیشه محکم رو باورات وایستی و بگی برای شما نمیشه برا من قطعا میشه. من مطمئن بودم با توانایی که داشتم از پس همه مشکلات مسیرم بر می آیم و روزی به همه رویاهایم می رسم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کشمش طلایی ایرانی

کشمش طلایی ایرانی یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین انواع کشمش می باشد که متقاضیان زیادی دارد و در رنگهای متفاوت موجود می باشد.

کشمش علاوه بر پلو در بسیاری از غذاهای دیگر نیز استفاده می شود و به عنوان سوغات برخی از شهرها و مخصوصا شهرهای مذهبی مانند مشهد و قم نیز به شمار می آید.

این کشمش در اکثر خانه های ایرانی یافت می شود و از اهمیت آن می توان به این نکته اشاره کرد که جزء سومین محصول غیر نفتی ایران است که به سایر کشورها صادر می شود.

مویز سیاه بدون هسته

باید در مصرف مویز سیاه بدون هسته حد اعتدال رعایت نمود اگر می خواهید قند خونتان تنظیم شود مویز سیاه را بعد از غذا مصرف کنید چرا که طبق پژوهشهای به عمل آمده مصرف این ماده بعد از غذا باعث می شود گلوکز و انسولین به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.

مصرف مویز در رژیم غذایی افراد دیابتی باعث بهبود عملکرد بدن می شود و همچنین باعث می شود شما به وزن ایده آل خود برسید و همچنان فرد شاداب و با نشاط باشید. مصرف کشمش و مویز در حدود ۲۰ گرم در روز برای افراد دیابتی مناسب می باشد کشمش و مویز سیاه اگر چه از نظر ظاهری با هم متفاوت است اما از جهت خواص فرق چندانی با هم ندارند.

از طرفی مویز حاوی ترکیباتی می‌باشد که با این باکتریها مبارزه می کنند مصرف مویز برای کودکان بسیار مفید بوده چرا که در تقویت سیستم ایمنی بدن آنها تاثیر دارد و همچنین باعث رشد استخوانها و مفاصل کودکان می شود و در بزرگسالان نیز به دلیل وجود منیزیم در این محصول دردهای عضلانی را کاهش می دهد.

کشمش بیدانه تیزابی

بدنسازان به دنبال مواد غذایی هستند که دارای مقدار زیادی مواد معدنی و انرژی باشد از این رو استفاده از کشمش بیدانه تیزابی را که دارای مقادیر زیادی مواد معدنی می باشد به ورزشکاران و افرادی که ورزشهای سخت انجام می دهند توصیه می شود.

مقدار آنتی اکسیدان موجود در این محصول باعث شده است که التهابات پوست سر کاهش پیدا کند و سر کمتر دچار شور شود از طرفی مواد مغذی موجود در کشمش باعث تقویت فولیکولها و ریشه مو شده و به حفظ موی سر شما کمک می کند.

.

.

.


 

بازدید: 334




Scroll to Top