• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 430057
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۲

آرزو هایتان را با حبه عناب خاطره کنید

عناب یکی از محصولات پر فروش بازار می باشد که می تواند شرایط زندگی شما فروشندگان را تغییر دهد زیرا این محصول جزء محصولاتی می باشد که در بازار از سود بالایی برخوردار می باشد برای اینکه با این حیطه کاری پر سود آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید تا انتهای مطلب با ما باشید.

حبه عناب زنجبیلی

امروزه بسیاری از تولید کنندگان جهت مصرف راحت تر و سریع تر، اقدام به تولید حبه عناب زنجبیلی نموده اند در واقع همان میوه عناب می باشد که به شکل حبه ای در آمده است و تمام خواص عناب کامل را دارا می باشد از جمله خاصیت های حبه عناب زنجبیلی بر سلامتی بدن خواهد داشت.

پس اگر می خواهید بدنی سالم داشته باشید از مصرف حبه عناب زنجبیلی غافل نشوید چون بهترین محصول برای این عامل می باشد عناب میوه ای سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان می باشد قادر است بدن را در برابر بیماریهای مختلف حفظ کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت نماید حتی برخی از افراد عناب را میوه ای ضد سرطان می دانند که می تواند سلولهای سرطانی را از بین ببرد.

.

حبه عناب سرخ جان

باید گفت که حبه عناب سرخ جان با توجه به عوامل زیادی قیمت گذاری می شود و از آنجا که امروزه قیمت مواد اولیه به صورت روزانه در حال تغییر است قیمت حبه عناب و زرشک با توجه له نوسانات بازار و نرخ ارز و دلار همواره متغیر می باشد‌ قیمت حبه عناب و زرشک با توجه به بازه قیمتی بین 480/000 تا 500/000 هزار ذکر شده است.

کسانی که اطلاعات چندانی از این محصول ندارند می توانند از طریق سایت ما با کارشناس فروش تماس بگیرند بسیاری از تجار و بازاریان برای خرید این محصول می توانند از پل ارتباطی ما استفاده نمایند و با کارشناس زبده و کاربلد در ارتباط باشند و این محصول را با طعم های متفاوت و با قیمت مناسب بدست بیاورند.

.

حبه عناب ساده

باید گفت حبه عناب ساده این محصول فرآوری شده در اشکال مختلف و طعم های متفاوت، طرفداران بسیاری دارد این محصول از عناب آسیاب شده که با حمام بخار فشرده می شود با ترکیبات طبیعی چون زنجبیل، توت سفید، دارچین، زرشک، سنجد و غیره که ارزش غذایی بالایی دارند تولید شده است این حبه های جذاب، کاملا ارگانیک بوده و افزودنی شیمیایی ندارد و جایگزین مناسبی برای قند و شکر در زمان مصرف چای و دمنوش می باشد که باعث تنظیم قند خون می شود.

همچنین برطرف کننده تنگی نفس و آسم بوده و چربی خون را کنترل می کند و در درمان بیماری های کبدی و کبد چرب موثر است در زمان خرید حبه عناب بیرجند باید نکاتی را مورد توجه قرار داد در زمان خرید به نشان تجاری محصول دقت کنید زیرا کیفیت بالای مواد اولیه این حبه هاست که ارزش غذایی و درمانی خواهد داشت.

.


 

بازدید: 173




Scroll to Top