• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 430072
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۰

در مقابل حرف های منفی دیگران ناشنوا باش

اگر کسانی به تو گفتند نمی‌توانی کاری را انجام بدهی، فقط بخند! بعداً می‌فهمند که چرا به آن ها خندیدی. شما باید برای موفقیت با اعتماد به نفس بالا باشید و ایمان و باور قلبی که به خودتان دارید باعث می شود موفقیت خود را خیلی زودتر از آنچه که انتظارش را داشتید ببینید. من با بی توجهی به بعضی از حرفهای اطرافیان و با اعتمادی که به کسب و کارم داشتم توانستم به موفقیت برسم و ثروت حیرت آوری را به دست آوردم.

چیپس خرما خشک

چیپس خرما خشک به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا و قند پایین برای بیماران دیابتی که از این مریضی رنج می برند مفید می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تا درباره موضوع چیپس خرما حبه ای خانگی دارچینی و قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف آن به بحث و گفتگو بپردازیم.

از آنجایی که خرما برای افراد خواص فراوانی دارد، در نتیجه چیپس خرما نیز از این قائله مستثنی نیست.

امروزه معمولا از خرما استفاده های فراوانی می شود. چیپس خرما از خرمای خشک تهیه می شود که خواص بی نظیری دارد. به عنوان مثال، چیپس خرما از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

چیپس خرمای پیارم

چیپس خرمای پیارم علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی دارای فیبر فراوانی می باشد که فیبر موجود در آن باعث کنترل قند خون می گردد.

همچنین چیپس خرما با دارا بودن فیبر، یبوست را بر طرف می کند. در واقع خرمای خشک دارای فیبر بیشتری نسبت به خرمای تازه می باشد. از دیگر خواص چیپس خرما این است که از بیماری کلیه و کبد جلوگیری می کند. باعث بهبود عملکرد گوارشی نیز می شود.

همان طور که می دانید چیپس خرما همانند خرما پیارم خواص و فواید زیادی دارد، اما یک تفاوت اساسی آن با خرما در میزان کالری آن است که نسبت به خرما بیشتر می باشد. همچنین خرما دارای انواع ویتامینها از قبیل ویتامین آ، آهن، پتاسیم و منیزیم می باشد.

چیپس خرما صادراتی

چیپس خرما صادراتی به دلیل خواص و فوایدی که دارا می باشد، کاربرد و مصارف بالایی در بین عموم افراد دارد.

کاربرد چیپس خرما را به اختصار برایتان بازگو می کنیم: یکی از بهترین جایگزینها برای قند و شکر می باشد که باعث می گردد تا افراد دیابتی به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده نمایند.

در پختن انواع کیک و شیرینی و کلوچه سنتی کاربرد فراوانی دارد. همچنین به عنوان تنقلات مصرف می شود و در بیشتر غذاها مانند عدس پلو استفاده می گردد.

مصرف چیپس خرما، امروزه بیشتر شده است و افراد برای پذیرایی در مهمانیهای خود از آنها استفاده می کنند و استقبال فراوانی از آنها می شود مخصوصا از طرف کودکان، زیرا یکی از خوشمزه ترینها در بین آجیل و تنقلات می باشد.

.

.

.


 

بازدید: 126




Scroll to Top