• سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: 430075
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۱

کد فعالسازی ثروت با این فرمول ساده

تسلیم نشوید و به پیش برانید، اگر زندگی تان کمی سخت تر شد به این معناست که یک گام به سمت موفقیت برداشته اید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم.

در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

تسمه صنعتی

تمامی تسمه های موجود در بازار از جمله تسمه صنعتی دارای برخی مشخصات می باشد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به جنس ژله ای آن اشاره کرد.

جالب است بدانید که این کالا معمولا با استفاده از نفت ساخته می شود و به همین بسیار نرم و انعطاف پذیر پذیر است.

برخی از آن ها از یک روکش برخوردار هستند و با وجود یک لایه روکش می توانند تا سال ها مورد استفاده قرار گیرند و دچار پوسیدگی و آسیب دیدگی نشوند.

قطر این نوع وسیله معمولا از ۵ سانتی متر الی ۱۵ سانتی می باشد و این تفاوت ها به دلیل تنوع در نوع کاربرد آن ها در ماشین های صنعتی متنوع می باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-01T111524.069.jpg

تسمه تخت

در بین انواع مختلف تسمه یکی از بهترین آن ها تسمه تخت است که ویژگی های بسیاری مانند ارزان بودن، مقاومت و استحکام زیاد، مقاومت و پیشگیری در مواجهه با گرد و غبار و سابیدگی دارد.

به طور کلی جنس تسمه تخت چرم و رشته های غالب شده از لاستیک می باشد، برای مقابله با حرارت، رطوبت، روغن از طرح های متنوع دیگر هم استفاده می شود.

از تسمه های تخت امروزه به علت وجود تسمه های وی شکل کمتر استفاده می شود، و بیشتر مورد استفاده در زمان حمل بار های سنگین می شود.

تسمه تخت علاوه بر ویژگی معایبی چون انعطاف کم، اشغال فضای بیشتر، احتیاج به قرقره های با سایز بزرگ و انتقال قدرت همیشه به صورت صحیح انجام نمی شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (100).jpg

تسمه تایم

برای خرید تسمه تایم باید فاکتور های مثل کیفیت و مشخصات فنی ساختار آن را در نظر بگیرید، همچنین به شماره گذاری های روی تسمه و دندانه های روی تسمه تایم دقت کرد.

تسمه تایم از جنس پلاستیک است که 4 لایه ساخته می شود.

لایه رویی آن جنس پارچه دارد که بسیار با دوام است، لایه دوم نیز جنس فایبرگلاس دارد.

این لایه از الیاف شیشه است که می تواند در مقابل کشش طولی، پارگی و دما مقاوم باشد که از خصوصیات دینامیکی نیز برخوردار است.

لایه سوم معمولا از لاستیک cr تهیه می ‌شود که اصولا جنس اصلی از دسته این لایه معرفی می شود.

این تسمه ها در جنس ها و برند های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (98).jpg

.


 

بازدید: 126




Scroll to Top