• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 430086
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۴

کسب ‌و کار خود را از نو ساختم و میلیاردر شدم

برای ‌اینکه کسب ‌و کار خود را پر رونق کنید بایستی ساختار آن را به‌ روز کرد و با روش ‌های نوین، کسب‌ و کار خود را همراه ساخت. از این ‌رو من کسب ‌و کار سنتی خود را به سبک تجارت نوین از نو ساختم و توانستم با این اقدام فرصت ثروتمند شدن را به خود هدیه دهم و در عرض یک ‌سال با فروش محصولات پودر ژله در این تجارت به‌ سرعت به ثروت بالایی دست یافتم و موفق شدم.

پودر ژله دراژه

قیمت پودر ژله دراژه نسبت به نوع بسته و مقدار آن بسیار متفاوت است در واقع پودر ژله در بسته بندی های مختلفی بسته بندی می شوند، که هر کدام دارای وزن مشخصی است. برخی از شرکت های تولیدی این محصولات برای جلب رضایت مشتریان خود از بسته بندی های زیباتر برای بسته بندی ژله استفاده می‌کنند که این موضوع میتواند در قیمت پودر ژله تاثیر گذار باشد. میزان اعتبار برند یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصولات است چرا که شرکت های معتبر در واقع از محصولات با کیفیت فرایند تولید خود استفاده می‌کنند. قیمت پودر ژله دراژه در بازار حدود 10 الی 30 هزار تومان است.

پودر ژله

تهران جز یکی از تولید کنندگان برتر انواع مختلفی از پودر ژله است تولید کنندگان تهران پودر ژله را از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت تولید می کنند و برای تهیه ی پودر ژله از مواد شیمیایی و مضر استفاده نمی کنند و محصول را به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تولید می کنند پودر ژله ساده و شکلاتی تهران با کیفیت و درجه یک است. تولید کنندگان پودر ژله را به سراسر کشور از جمله اصفهان و شیراز ارسال می کنند تولید کنندگان تهران محصولات خود را به صورت مستقیم و به دور از دست واسطه ها و دلالان به فروش می رساند تا پودر ژله با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسد.

پودر ژله ژلوس

پودر ژله ژلوس یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع ژله موجود در بازار می باشد. پودر ژله جز محصولات پر فروش است و طرفداران زیادی در بین بزرگ و کوچک دارد پودر ژله در انواع مختلفی از طعم ها از جمله شکلاتی، بلوبری، توت فرنگی، طالبی، زعفرانی، موز، آلوئه ورا، تمشک، هلو، انار و... تولید می شود پودر ژله سرشار از خاصیت است و دارای انواع مختلفی از ویتامین ها از جمله ویتامین A، B, C و... است پودر ژله سرشار از املاح معدنی از جمله کلسیم، پتاسیم، منیزیم، قند و... است .


 

بازدید: 162




Scroll to Top