• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 430089
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۰۴

با عادات خوب برای سفر به ثروت آماده شوید

عادت های خوب در کار و زندگی می توانند موفقیت های چشم گیری ایجاد کنند. مثلاً نظم شخصی و داشتن اولویت بندی و دقت در کارهای روزانه می تواند بهره وری افراد را بالا ببرد. همچنین داشتن مدیریت زمان مناسب در فعالیت های روزانه نیز می تواند به پیشرفت و رسیدن به اهدافتان کمک کند. از این رو سعی کنید عادت های خوب را جایگزین عادات بد کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

پودر پسته خشک

یکی از این فرآورده ها پودر پسته خشک خالص است و بصورت گرمی و فله ای بسته بندی شده به فروش می رسد.

همانطور که کشور ما در تولید و عرضه پسته حرف اول را در بازار منطقه و بازار جهانی می زند خوشبختانه توانسته است در زمینه تولید فرآورده های پسته مانند پودر پسته جایگاه مناسبی کسب کند.

بسیاری از دسرها و شیرینیهای لاکچری با استفاده از پودر پسته خالص و مرغوب تهیه می شود.

کارخانه ها و کارگاه های تولیدی زیادی خواهان خرید پودر پسته درجه یک و تازه هستند چون هرچه مواد اولیه یک محصول با کیفیت باشد به همان اندازه محصول و نتیجه تولیدی مرغوب خواهد بود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T130039.288.jpg

پودر سیر

برای عطردهی به غذا برای کسانی که طعم سیر تازه را دوست ندارند می توانند از پودر سیر باکیفیت خرید نمایند.

برای تهیه ی پودر سیر معمولا اجازه می دهند سیر خشک شود.

سپس آن را پودر می کنند و مورد استفاده قرار می دهند از پودر سیر در تهیه ی بیشتر ادویه ها استفاده می کنند و به این شکل طعم ادویه را بهتر می نمایند.

برای تهیه پودر سیر از دو نوع سیر استفادا می کنند اولی که به آن گردن نرم می گویند دومی که گردن سفت نام دارد.

برای تهیه ی پودر سیر معمولا از سیر گردن سفت استفاده می کنند این نوع سیر بوی بیشتری دارد و با خشک کردن سیر بیشتر بوی آن از بین می رود خشک کردن سیر گردن سفت عطر بیشتری دارد.

دیده شده برخی افراد از بوی سیر خوششان نمی آید این گونه افراد می توانند از سیر گردن نرم برای تهیه ی پودر سیر استفاده نمایند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T130602.555.jpg

پودر آویشن گلها

آویشن جزو گیاهان طبع گرم و خشک است، استفاده از پودر آویشن گلها جهت تهیه دمنوش و مصرف آن برای لاغری بسیار تاثیر گذار است.

آویشن برای درمان انواع بیماری های پوستی هم مفید است، رشد بهتر مو و جلوگیری از ریزش مو با استفاده از روغن گیاه آویشن، استفاده مداوم این روغن باعث می شود پوست ‌نرم، با لطافت و از بین رفتن آکنه شود.

کسانی که قصد دارند از طریق گیاهان طبیعی چون آویشن لاغر شوند و از داروهای شیمیایی دوری کنند به سه روش می توانند این گیاه را مصرف کنند.

آویشن  را می توان به صورت خشک، مکمل های گیاهی و دمنوش مصرف کرد، البته شما می توانید با هر روشی که راحت تر هستید مصرف کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T125013.272.jpg


 

بازدید: 128




Scroll to Top