• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430097
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۰۷

سیب زمینی مرا به گنج رساند

مردم اغلب می‌گویند انگیزه‌ها دوام ندارند. خب، اثر حمام نیز ماندگار نیست. به همین دلیل توصیه می‌شود روزانه دوش بگیرید. من با داشتن انگیزه و تفکر درست موفق شدم در زمینه سیب زمینی به ثروت برسم.

سیب زمینی نیمه اماده منجمد

خرید سیب زمینی نیمه اماده منجمد به خاطر مشغله های زیاد امروزه بسیار رونق داشته و افراد زیادی تمایل دارند از غذاهای نیمه پخته و فست فود استفاده کنند.

برای خرید این محصول توجه داشته باشید که حتماً تاریخ مصرف و تولید آن را چک کنید و سعی کنید این محصول را نزدیکتر به زمان تاریخ تولید خریداری کنید.

هنگام خرید این سیب زمینی ها می توانید اندازه خلال ها را انتخاب کنید زیرا این محصول به صورت خلال های درشت متوسط و کوچک به بازار ارائه شده و بسته به نظر خریدار می تواند انتخاب شود.

خرید اینترنتی این محصول نیز امکان پذیر گردیده و می‌ توانید این کالا را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری کنید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (8).jpg

سیب زمینی نیمه آماده

قیمت سیب زمینی نیمه آماده در بازار کمی متفاوت است و نمی تواند قیمت مرجع را برای آن مشخص کنیم زیرا با توجه به نوسانات قیمت و بالا رفتن قیمت دلار قیمت همه کالاها تغییر کرده است.

خرید و فروش این محصول در بازار با توجه به اندازه بسته ها و کیفیت آن مشخص می شود و با قیمت تقریبی 50 هزار تومان تا 150 هزار تومان به فروش میرسد.

مجموعه ما این محصول را با کیفیت عالی و بسته بندی های مختلف به بازار ارائه کرده است که اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

سیب زمینی نیمه آماده خانگی

قیمت سیب زمینی نیمه آماده خانگی در بازار کمی متفاوت است و با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار و بالا رفتن قیمت دلار نمی توانیم یک قیمت مشخص را برای آن در نظر بگیریم.

خرید و فروش این محصول در بازار بسیار گسترش یافته و با توجه به نیمه آماده بودن این محصول بسیاری از رستوران ها و آشپزخانه ها نیز آن را خریداری می نمایند.

قیمت این محصول در بازار با توجه به بسته بندی و مقدار آن از 40 هزار تومان تا 100 هزار تومان در نوسان است.

مجموعه ما بهترین سیب زمینی نیمه آماده خانگی را تولید و عرضه می کند، چنانچه قصد خرید این محصول را دارید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg


 

بازدید: 251




Scroll to Top