• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430101
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۲۶

با خمیر خرما در معادلات ثروت آفرینی موفق شدم

برای موفق شدن در کارتان بایستی حساب‌ شده عمل کنید و پیش ‌از اقدام کردن پیش ‌نیازهای لازم را کسب نمایید. لذا من برای موفقیت در مسیر پول‌ سازی مهارت و دانش لازم را کسب کردم و توانستم در کسب ‌و کار خمیر خرما به موفقیت و ثروت شیرینی دست یابم. لذا از شما دعوت می‌ کنم تا با این محصول پرفروش بهتر آشنا شوید.

خمیر خرما صادرات

خمیر خرما صادرات از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین تقاضای زیادی در بین کشور های مسلمان در ماه مبارک رمضان دارد. خواص بی نظیر و طعم دل پذیر این محصول سبب شده تا محبوبیت خاصی نسبت به سایر گونه های خود در بین عموم داشته باشد. از مشخصات بارز خمیر خرما برای صادرات طعم لذیذ و مصرف راحت آن می باشد که دارای خواص زیادی برای بدن نیز می‌ باشد. این محصول از خرماهای تازه و با کیفیت فرآوری شده و به صورت بسته بندی های مختلف جهت صادرات و عرضه به بازار های خارجی تولید می شود.

خمیر خرما پیچ

خمیر خرما پیچ خوشمزه را معمولا با خرما های شیره دار همچون خرما کبکاب و مضافتی تولید می کنند. خمیر خرما سرشار از آهن و مواد معدنی مفید برای بدن است و به خوبی انرژی روزانه را تأمین می کند و برای کودکان در حال رشد بسیار مفید است. خمیر خوشمزه خرما پیچ را طی فرآیند خاصی تولید می کنند، به طوری که ابتدا پوست خرما ها را جدا کرده، سپس هسته های خرما را جدا می کنند و خرما ها را له کرده و سپس چرخ می کنند تا خمیری کاملا نرم و یکدست به دست آید. سپس خمیر تهیه شده را به طور طبیعی و بدون مواد افزودنی و نگهدارنده در داخل بسته بندی های مخصوص و بهداشتی به بازار عرضه می کنند.

خمیر خرما کمربندی

خمیر خرما کمربندی یکی از فرآورده های خرما می باشد. خرما یک میوه ی پر استفاده است که خاصیت بسیار بالایی نیز دارد به طوری که فرآوری های زیاد از آن تولید می شود که از جمله آنها خمیر خرما است که به صورت طعم دار دارچینی، هل دار و زنجبیلی نیز تولید می شود. همان طور که می دانید بسیاری از فرآوری های میوه ای با توجه به نوع میوه ی به کار رفته در آن، می تواند مشخصات ویژه داشته باشد که خمیر خرما نیز از جمله فرآوری خرمایی است که ویژگی بارزی دارد، یکی از ویژگی خمیر خرما داشتن طول عمر نگهداری بالا نسبت به خود خرما است به طوری که این نوع خوراکی را می توانید در یخچال بیش از ۶ ماه و در فریزر بیش از یک سال نگه داری کنید.

.


 

بازدید: 212




Scroll to Top