• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 430107
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۳۰

صبور بودم و موفق شدم

شما همیشه ترجیح می دهید که زودتر به آرزوهایتان برسید تا دیرتر. به همین دلیل است که در تمام عرصه های زندگی تان بی قرار هستید. من نیز برای دیدن نتیجه فعالیتم در تجارت لحظه شماری می کردم تا اینکه ثمره زحمت هایم را دیدم و مطمئن باشید که هیچ تلاشی بیهوده نمی شود و اگر صبر اشته باشید نتیجه آن را خواهید دید. در ادامه همراه ما باشید.

لوبیا عروس قرمز

لوبیا عروس قرمز درشت است و نسبت به دیگر نوع لوبیا پخت سریع تری دارد و از آنجا که هیچگونه نفخی ندارد در رژیم غذایی اکثر افراد وجود دارد.

این لوبیا کیفیت خوبی دارد و اصلاً کرم زدگی و یا خرابی ندارد و چون به صورت بسته بندی است هیچگونه کثیفی ندارد و به راحتی از آن استفاده می کنید. امروزه حبوبات بسیار زیاد و متنوعی در بازار داخلی و خارجی وجود دارد ولی لوبیا عروس به دلیل عطر، طعم، رنگ، شکل ظاهری زیبایی دارد مورد استقبال مشتریان واقع شده است، دارای خواص و فواید مفیدی برای درمان بیماری و پیشگیری در طب سنتی دارد.

نام اصلی آن کریسمس نام دارد و کشور همسایه در سالیان گذشته کشت و تکثیر می شد و شکل ظاهری آن بسیار زیبا و خوش رنگ می باشد و سایز تقریبی آن 2 سانتی متر به رنگ بادمجانی می باشد.

لوبیا عروس سفید

لوبیا عروس سفید حجم بسیار زیادی از آنتی اکسیدان و برخی از ویتامین ها را در خود جای داده است و به همین علت می تواند تا حد بسیار زیادی برای بدن مفید واقع شود.

لوبیا عروس برای نخستین بار در یکی از کشورهای اروپایی کشف شد و پس از اطلاع از طعم بی نظیر آن توسط کشاورزان اروپایی کشت یافت.

یکی از حبوبات مقوی و با طعم بی نظیرلوبیا چیتی خام و لوبیا عروس خمین نام دارد و از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه در تمامی حبوبات از آهن برخوردار می باشد ولی لوبیا عروس از آهن بسیاری می باشد و برای تمامی سنین و افراد پیشنهاد می شود مصرف کنند تا از ویتامینهای غنی آن بهره مند شوند.

لوبیا عروس خمین

از ویژگی های لوبیا عروس خمین می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر رطوبت و سرما گرما اشاره کرد چرا که در صورت تماس با رطوبت تا مدت ها دچار کپک زدگی و یا آسیب دیدگی نخواهد شد.

برخی از انواع این حبوبات در رنگ قرمز به همراه تعدادی خطوط سفید به بازار عرضه می شوند و همان طور که آگاه هستید پوسته آن از میزان بسیار زیادی آنتی اکسیدان برخوردار است.

برخی افراد به یک سری حبوبات آلرژی دارند و باید از مصرف حبوبات پرهیز کنند ولی این محصول به دلیل مقوی و مغذی بودن جذب بدنتان می شود و باید قبل از مصرف آن را در آب خیس دهید به دلیل آب هوای مساعد ایران انواع مختلفی از حبوبات مرکبات بسیاری کشت می شود و شما برای دریافت یک محصول ارگانیک باید از یک سایت معتبر خریداری کنید.

.

.

.


 

بازدید: 232




Scroll to Top