• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430140
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۶:۳۱

با گرانول از یک بازنده به یک برنده ثروت آفرین تبدیل شدم

از آن‌ جایی‌ که در کسب‌ و کارهای مختلف همواره بازنده بودم، این ‌بار دلم می‌ خواست که با موفقیت کاری سر خود را بالا بگیرم و ثروتمند شوم. لذا با یک برنامه ‌ریزی اصولی با استفاده از روش‌ های نوین تجارت توانستم در کسب ‌و کار گرانول پلی اتیلن به استقبال ثروت بروم و با پیاده ‌سازی ترفندهای جدید کسب ‌و کار خود را پول ‌ساز کردم.

گرانول پلی اتیلن نایلون

گرانول پلی اتیلن نایلون را می توانید از مراکز فروش مختلف تهیه نمایید. این ماده انواع مختلفی دارد که عبارتند از پلی اتیلن سبک، سنگین، خطی و ترفتالات. نوع سبک آن بسیار انعطاف پذیر است و توسط میکرو ارگانیسم‌ها به آسانی تجزیه می‌شود. نوع سنگین آن در مقابل مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و بسیار پرمصرف می‌باشد. دانسیته نوع خطی بسیار کم است و در برابر سوراخ شدن و پارگی مقاومت بالایی دارد. گرانول پلی اتیلن به شکل دانه های بلوری می‌باشد و رنگ آن سفید شفاف است. مقاومت آن در برابر ضربه و مواد شیمیایی بسیار بالا بوده و می‌توان حلالیت آن را با حرارت دادن در هیدروکربنات بالا برد.

گرانول پلی اتیلن ترفتالات

گرانول پلی اتیلن ترفتالات دارای نیروی بین مولکولی ضعیفی می‌باشد که این ویژگی سبب شده است تا دمای ذوب آن پایین باشد و در دماهای بالای 270 درجه سانتی گراد تخریب می‌شود. در مقابل مواد اکسید کننده پایداری بالایی دارد و به آسانی اکسید نمی‌شود فقط در صورتی اکسید می‌شود که در برابر اشعه ماورای بنفش و حرارت بالا قرار گیرد. هنگام خرید گرانول پلی اتیلن نکات مهمی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم از جمله: ابتدا باید دقت کنید که برای تولید چه نوع محصولی این ماده را تهیه می‌کنید. توجه کنید که شرکت تولید کننده این ماده باید معتبر باشد و دارای آدرس و شماره تماس باشد. در حالت کلی رنج قیمتی این محصول پلیمری بین 16 هزار تومان تا 29 هزار تومان در یک کیلو می باشد.

گرانول پلی اتیلن سبک

گرانول پلی اتیلن سبک یکی از مواد پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد. قیمت این محصول از58 هزار تومان تا 67 هزار تومان می باشد. اگر شما مشتریان گرامی تمایل به خرید این محصول با کیفیت بالا را دارید کافی است با شماره های درج شده در زیر تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات توسط کارشناسان ما نسبت به خرید خود اقدام نمایید. پاسخ به ۲ سوال درباره گرانول پلی اتیلن به این شرح می باشد. ۱: بیشترین کاربرد گرانول پلی اتیلن چیست؟ از گرانول پلی اتیلن برای تولید انواع قاشق های یکبار مصرف پلاستیکی، انواع بطری های بسته بندی و نوشیدنی ها و غیره استفاده می شود. ۲: گرانول پلی اتیلن از چه موادی تهیه می شود؟ جنس گرانول از مواد پلیمری می باشد.

.


 

بازدید: 247




Scroll to Top