• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 430158
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۵۶

برخیزید و با ملحفه بیمارستانی آغازکنید

ملحفه بیمارستانی از محصولاتی می باشد که با فروش بسیار بالای خود می تواند سود های بسیاری را به فروشندگان خود برساند چنانچه شما در جست و کاری مناسب برای خود هستید ما فعالیت در حوزه ی این محصول پر سود را به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این حوزه ی کاری پر فروش با ما همراه باشید در ادامه به معرفی نمونه های پرسود آن پرداخته ایم.

ملحفه تترون بیمارستانی

مشخصات ملحفه تترون بیمارستانی در موارد زیر به صورت مختصر بیان شده است که عبارتند از این ملحفه ویژه و پرکاربرد قابلیت عالی شستشو را به همراه دارد پارچه تترون به کار رفته در ملحفه مورد نظر مقاومت بسیار خوبی در برابر شستشو به همراه داشته است.

رنگ‌ و جنس ملحفه مورد نظر تترون در مدل بیمارستانی با شست و شوی بسیار زیاد فرسوده یا از بین نمی رود هر لکه ای که بر روی ملحفه تترون ایجاد شود به راحتی با مواد شوینده برطرف می شود ملحفه بیمارستانی درجه یک تترون در مدل های متعدد به صورت کاملاً سبک وزن ارائه شده اند ملحفه بسیار خنکی بوده که لطافت و نرمی بسیار خوبی برای بدن بیماران به هنگام استراحت دارند.

.

ملحفه بیمارستانی

قیمت ملحفه بیمارستانی با توجه به موارد مختلفی می تواند از 40 هزار تومان تا 85 هزار تومان متفاوت باشد همچنین نوع یکبار مصرف و یا چندبار مصرف از این محصولات یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت خرید است و تاثیر مستقیمی بر ان دارد علاوه بر این کیفیت های متفاوت با ضخامت های گوناگونی که این ملحفه ها دارند بر روی قیمت آن ها تاثیر گذار است.

همچنین ابعاد و اندازه های متفاوت ملحفه های بیمارستانی یکی از عوانل موثر بر روی قیمت آن ها می باشد به منظور تهیه بهترین نوع از ملحفه با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به سایت شرکت ما مراجعه کنید و با برقراری تماس از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید در هنگام خرید ملحفه های بیمارستانی به کیفیت تار و پود پارچه ی این ملحفه ها توجه فرمایید تا از مقاومت بالای آن در برابر تعداد بالای دفعات شستشو اطمیمان حاصل نمایید.

.

ملحفه ترگال بیمارستانی

برای خرید ملحفه ترگال بیمارستانی در ابتدا باید کیفیت آن را مد نظر قرار دهید، زیرا با سلامت بیماران ارتباط مستقیم دارد و بنابراین پارچه های نرم و ضد حساسیت را انتخاب کنید رنگ ملحفه هم از دیگر معیارهای مهم هنگام خرید است، زیرا رنگ های تیره ملحفه آلودگی را کمتر از ملحفه هایی با رنگ سفید نشان می دهد.

میزان ضخامت و طول یا عرض ملحفه را هم در نظر بگیرید و همچنین سعی کنید ملحفه های سبک وزنی را انتخاب کنید تا جا به جایی راحتی داشته باشد ملحفه ای مناسب خرید است که پرز ندهد و پس از شسته شدن کیفیت اولیه خود را حفظ کند و رنگ پس ندهد قیمت ملحفه ترگال بیمارستانی تحت تاثیر ویژگی های کیفی و ظاهری پارچه است و اگر ملحفه طول و عرض زیادی داشته و بزرگ باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

.


 

بازدید: 144




Scroll to Top