• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 430173
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۴۶

کارتن پلاست زندگی ام را رنگین کمانی کرد

باید بدانید که اگر نخواهید بیشتر از ظرفیت های یک انسان معمولی تلاش کنید به موقعیت های بالا دست پیدا نمی کنید. مسیر ثروتمند شدن تلاش مضاعف و شبانه روزی می خواهد و اما نتیجه بسیار شیرینی را به همراه دارد و می توانید بعد از گذراندن مشکلات و سختی از ثروتی که دارید غرق لذت شوید.

کارتن پلاست تهرانپارس

یکی از محصولات مدرن که در زندگی انسانها کاربرد فراوانی دارد، کارتن پلاست تهرانپارس، عایق رطوبتی و مقوا می باشد.

کارخانه های تولیدی زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید می کنند که از میان آنها کارتن پلاست شیراز و فخر آباد بسیار معروف هستند.

کارتن پلاست از ورقه های پلی پروپلین به روش اکستروژن ساخته شده است و از استحکام و مقاومت بالایی بر خوردار می باشد. این محصول ویژگیهای بی شماری دارد که موجب محبوبیت آنها در بین مردم شده است.

از کارتن پلاست در صنایع مختلف نظیر: کشاورزی، ساختمانی، تبلیغات، بسته بندی و غیره استفاده فراوانی می کنند.

کارتن پلاست ضایعاتی

کارتن پلاست ضایعاتی به رنگهای زرد، نارنجی، آبی، سفید، مشکی، بنفش و کرم در ضخامتهای خاص در کارخانه ها تولید می شوند. کاتن پلاست با نامهای تجاری شیت پلاست، پلاستیک چین دار، هالوشیت، کروگیت پلاستیک شیت، هالو پروفیل شیت و پلاستیک پک نیز شناخته شده هستند.

یکی از شهرهایی که در زمینه تولید کارتن پلاست فعالیت چشم گیری دارد، شهر شیراز است. این شرکت از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه جهت تولید محصولات خود استفاده می کند و مرغوب ترین کارتن پلاستها را به بازار داخلی عرضه می نماید. ویژگیهای کارتن پلاست عبارتند از:

مقاومت زیادی در برابر فشار، ضربه و گرما دارند.

در برابر مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند و به همین دلیل در صنایع شیمیایی کاربرد فراوانی دارند.

کارتن پلاست ضد آب

بیشترین دغدغه افراد برای خرید انواع کارتن پلاست ضد آب این است که کارتن پلاست مورد نیاز خود را از کجا بخرم؟

امروزه در داخل و خارج از کشورمان کارخانه ها و نمایندگیهای زیادی در زمینه تولید و عرضه این محصول فعالیت می کنند و کارخانه ها و نمایندگیهای شهر شیراز فعال ترین آنها می باشند.

کارخانه کارتن پلاست شیراز با به کار گیری تیمی مجرب و متخصص اقدام به تولید با کیفیت ترین و مرغوب ترین کارتن پلاستها و عایق حرارتی و رطوبتی نموده است. از کارتن پلاستها در صنایع مختلف استفاده می کنند مانند:

تبلیغات: یکی از موثر ترین روشهای تبلیغات چاپ بر روی کارتن پلاست می باشد که بسیار تاثیر گذار و مقرون به صرفه می باشد.

الکتریکی: از این کالا در صنایع مختلف مانند: خودرو سازی، ساختمان سازی، الکترونیک، کشاورزی و مواد غذایی استفاده فراوانی می شود.


 

بازدید: 215




Scroll to Top