• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 430174
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۴۶

نئوپان ستاره ی موفقیت در آسمان نا امیدی

چنانچه در گیر مشکلات اقتصادی شده اید و نمی توانید از آن رهایی یابید به شما پیشنهاد می کنیم حتما فعالیت تجاری خود را در حوزه ی انواع نئوپان امتحان کنید زیرا این محصول با سود بالایی که دارد می تواند شرایط زندگی شما را تغییر دهد برای آشنایی با این حیطه ی کاری پر سود با ما همراه باشید.

نئوپان طرح چوب

نئوپان طرح چوب، محصولی است که از بازیافت تکه های کوچک چوب بوجود می آید و در صنایع مختلفی تاثیر زیادی داشته است نئوپان طرح چوب یک مدل از چوب است که از جمع آوری خورده چوب های تولیدات مختلف یا بازیافت چوب ها به دست می آید در کارخانه ها بعد از جمع کردن تکه های کوچک چوب ها، به آنها موادی اعم از چسب های مختلف یا رزین های مصنوعی اضافه می کنند.

این کار سبب استحکام و بهم چسبندگی خورده چوب ها می شود که یک تکه چوب کامل را تشکیل می دهد بعد از این ماده داخل قالب ها رفته و بعد از پرس شدن به شکل یک تکه هندسی خشک می شوند در نهایت با روکش طرح چوب، محصول کامل می شود از این محصول در ساخت کابینت، سرویس خواب و کف استفاده می کنند روش ساخت آنها براساس پرس غلتکی، صفحه ای و قالبی می باشد.

.

نئوپان کفی تخت

اولین عامل در تعیین قیمت نئوپان کفی تخت کیفیت و ضخامت آن است نوع روکش در استحکام و زیبایی آن نقش تعیین کننده ای دارد در قیمت خرید و فروش آن تاثیر مستقیمی می گذارد تورم سالیانه اقتصادی بر روی بری هزینه های ساخت و دستمزد کارگران و غیره تاثیر دارد و باعث افزایش قیمت سالانه آن می شود.

قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن از 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است برای سفارش انواع کفی های تخت نئوپان با روکش های مختلف و سایزهای استاندارد با ما تماس بگیرید شما می توانید قبل از خرید سوالات خود را از طریق همین سایت از ما بپرسید جنس پایه ها، مقاومت و نوع نصب آن از دیگر نکات کلیدی است که قبل از خرید چک کردن آن را فراموش نکنید.

.

نئوپان خام زیر پالتی

خرید نئوپان خام زیر پالتی نیاز به دقت و توجه به نکات مهمی دارد، دقت داشته باشید که در تولید زیرپالتی از مواد زیادی استفاده می شود بنابراین توجه داشته باشید که نوعی از آن که از نئوپان خام تولید شده است را خریداری نمایید اما پیش از خریداری نوع و ابعاد اشیائی که می خواهید از زیرپالتی برای حما آن ها استفاده کنید را مد نظر داشته باشید.

پیشنهاد می شود جهت حفاظت بیشتر از اشیاء خود، زیر پالتی با سایز مناسب شئیرا خریداری نمایید از دیگر نکات مهم در همگام خرید این محصول توجه به استاندارد بودن ضخامت و اندازه آن می باشد قیمت نئوپان خام زیر پالتی از تفاوت های زیادی برخورددار می باشد که بسته به عوامل مختلفی است به عنوان مثال در ضخامت 16 میل می توانید آن را با قیمتی از 600.000 الی 650.000 تومان خریداری نمایید.

.


 

بازدید: 213




Scroll to Top