• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430182
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۳۳

ناامیدی را ناامید کردم و به ثروت رسیدم

آبراهام لینکلن می گوید:” نگذارید دلسردی بر شما غلبه کند، در نهایت مطمئن هستید که موفق می شوید. ناامیدی و دلسردی آینده ای را برای شما رقم نمیزند حال آنکه انگیزه و نگرش مثبت می تواند شما را به قله های موفقیت نزدیک کند. من با وجود مشکلاتی که در سر راهم بود دلسرد نشده و با سخت کوشی توانستم به تاجری ثروتمند تبدیل شوم.

کارتن پلاست تهرانپارس

بهتر است بدانید که بیشترین حجم کارتن پلاست تهرانپارس در کشور در شهرک صنعتی شیراز تولید می شوند و دارای تنوع فراوانی هستند.

با توجه به تنوع زیاد کارتن پلاستهای موجود در بازار مشتری می تواند به توجه به نیاز خود آنها را خریداری نماید و از آن نهایت بهره را ببرد.

کارتن پلاستها بر اساس ظاهر و کاربردشان دارای انواع گوناگونی هستند مانند: کارتن پلاستهای ورقه ای یا ساده: این دسته از کارتن پلاستها ساده ترین و قدیمی ترین نوع کارتن پلاستها هستندکه بافتی شبیه به کاغذهای کارتن سازی دارند.

کارتن پلاستهای ورقه ای یا ساده دو جداره می باشند که دو لایه پلاستیکی و یه لایه چین دار از جنس پلی اتیلن درست شده اند. برای ساخت این ورقه ها از چسب استفاده نشده است و ورقه ها را با حرارت به هم متصل کرده اند.

کارتن پلاست ضایعاتی

از ویژگیهای بارز این دسته از کارتن پلاست ضایعاتی قابلیت انعطاف پذیری بالاست که می توان آنها را به شکل لوله در آورد.

کارتن پلاستهای عمودی: برای ساخت این نوع ورقه ها بر طبق فرآیندی خاص توسط دستگاه های مخصوص برش داده می شوند و دندانه دار نیستند.

این نوع ورقها از جنس پلی اتیلن و پلی پروپلین می باشند که نوع پلی اتیلن آن در برابر آب و حرارت مقاومت پایین تری دارند. کارتن پلاست کندویی یا حبابی: این دسته از کارتن پلاستها به عنوان جدید ترین نوع کارتن پلاستها هستند و از پلی پروپیلن ساخته شده اند و مقاومت زیادی در برابر مواد شیمیایی دارند.

کارتن پلاستهای حبابی یا کندویی بسیار سبک می باشند و به همین دلیل کاربرد فراوانی دارند.

کارتن پلاست ضد آب

کارتن پلاست ضد آب محصولات جدیدی هستند که با تولید آنها گامی بزرگ و موثر در صنایع بسته بندی و تبلیغاتی به شیوه نوین به وجود آمد.

قیمت این محصول به میزان قطر آن بستگی دارد و با افزایش قطر، قیمت نیز افزایش پیدا می کند زیرا مواد اولیه بیشتری در ساخت آنها به کار رفته است.

با توجه به افزایش نیاز بازار به انواع کارتن پلاستها، کارخانه ها نیز تولیدات خود را افزایش دادند و افراد زیادی نیز در زمینه خرید و عرضه این کالاها شروع به فعالیت کردند.

ما نیز نمایندگی فروش اینترنتی را برای فروش انواع کارتن پلاستها راه اندازی کردیم تا مشتریان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را راحت تر خریداری نمایند. لازم به ذکر است که کارتن پلاستهایی که ما ارائه می دهیم دارای کیفیت مرغوب و قیمت منصفانه و مناسب می باشد.

.

.

.


 

بازدید: 198




Scroll to Top