• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430196
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۲۳

با این شیلنگ دنیای اطرافتان را تغییر دهید

شیلنگ ازمحصولاتی می باشد که در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشد به همین سبب می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که اگر می خواهید فعالیت جدیدی آغاز کنید در این راستا عمل کنید زیرا می تواند سود های بسیاری را برای شما به ارمغان آورد پس برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات مفید از این محصول با ما باشید.

شیلنگ گاز آبگرمکن

شیلنگ ها معمولا با ترکیب موادی مانند نایلون و پلی اتیلن و سایر مواد تهیه و تولید می شوند طول این لوله ها برای انتقال گاز به آبگرمکن، از یک متر به بالا روانه بازار شده است شیلنگ گاز آبگرمکن در برابر سایش، خوردگی و حرارت بسیار مقاوم است و به راحتی کیفیت خود را از دست نمی دهد.

دهانه شیلنگ های پکیجی و خانگی برای منتقل کردن گاز آبگرمکن به ترتیب، تقریبا 12 و 9 میلی متر می باشد این شیلنگ ها در تمامی شهر های ایران به صورت گسترده توزیع می شوند این محصول علاوه بر آبگرمکن های ایستاده و استوانه ای، برای آبگرمکن های دیواری نیز قابل استفاده است.

.

شیلنگ گاز مشعل

این نوع شیلنگ ها در برابر هوا، گرما، باد، ضربه و عوامل آسیب رسان دیگر بسیار مقاوم هستند و به راحتی دچار آسیب نمی شوند در رابطه با اتصالات این نوع شیلنگ ها باید بگوییم که به صورت برنج و استیل می باشد این نوع شیلنگ گاز مشعل با توجه به سایز مشعل ها داری سایزنبدی های متفاوتی می باشند شما این شیلنگ ها را می توانید در رنگ های متفاوت مانند سیاه، قهوه ای و غیره تهیه کنید.

نصب شیلنگ گازی بسیار آسان است به طوری که به تخصص خاصی نیاز ندارد و می توان به راحتی آن را خود فرد نصب کند برای خرید شیلنگ گاز مشعل بهتر است با کیفیت ترین نوع آن را برگزینید تا مدت زیادی را برای شما عمر کند زیرا شما همیشه به این نوع شیلنگ ها نیاز دارید با خرید کیفیت خوب این محصول دیگر نیاز نیست که به مدت کوتاهی شیلنگ ها را تعویض کنید زیرا سال های زیادی برای شما کارایی خواهد داشت.

.

شیلنگ گاز بوتان

شیلنگ گاز بوتان برای اتصال گاز ساختمان به کار می رود که کیفیت بالایی در اتصال گاز و حفظ ایمنی آن داشته است، شلینگ بوتان در آبگرمکن ها و پکیج های دیواری کاربرد فراوانی دارد با افزایش ساختمان سازی از جانب دولت کاربرد و مصرف انواع شیلنگ گاز بوتان برای انتقال گاز افزایش پیدا کرده است و بعد از بهار نیز بازار داغی خواهد داشت.

شیلنگ ها برای انتقال گرما و سرما در پکیج های گرمایشی و سرمایشی کاربرد دارند و متناسب با آن در هر متراژی تولید می شوند بازه قیمت شیلنگ گاز بوتان از متری 45 هزار تومان تا 150 هزار تومان در بازار موجود می باشد که متناسب با نوسانات بازار در حال تغییر است شما دوست عزیز می توانید جهت خرید عمده شیلنگ گاز با مدیران فروش ما تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید و خرید خوب و ارزانی داشته باشید.

.


 

بازدید: 170




Scroll to Top