• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 430200
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۷

سعادتی جاودانه که با شیلنگ نصیب شما می شود

چنانچه در گذشته مشکلات زیادی داشته اید و می خواهید آینده خود را زیبا رقم بزنید بهتر است حیطه ی کاری خود را بر پایه یک محصول پر سود بنا کنید تا آنچه می خواهید را بدست آوررید برای آشنایی با یک محصول پر سود و کسب اطلاعات از نمونه های پر فروش آن تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شیلنگ گاز مشعل

باید گفت شیلنگ گاز مشعل دارای دو نوع پلاستیکی و فلزی است، این شیلنگ ها مقاومت زیادی در برابر فشار گاز دارند و ایمنی بالایی را به محل مورد نظر شما می آورد برای متصل کردن شیلنگ گاز باید از بست فلزی محکم استفاده کنید تا ایمنی شما را به خطر نیندازد، همچنین توجه داشته باشید که این قطعه چند وقت یکبار باید تعویض شود.

شیلنگ های گاز بدون مواد شیمیایی ساخته شده اند و مواد اولیه به کار برده شده در آن بسیار با کیفیت می باشند نوعی از شیلنگ نسوز در بازار موجود است که در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و ضخیم تر هستند قیمت شیلنگ گاز مشعل به نوع و سایز آن بستگی دارد و حتی می تواند تحت تاثیر نوسانات بازار قرار گیرد بازه قیمتی که برای این نوع شیلنگ ها وجود دارد بین 100 هزار تا 300 هزار تومان می باشد.

.

شیلنگ گاز آبگرمکن

قیمت شیلنگ گاز آبگرمکن، به دلیل نوسان در قیمت سایر محصولات، با بی ثباتی همراه است کیفیت مواد اولیه به کار رفته در زمان تولید شیلنگ، از مواردی است که مستقیما بر روی قیمت تاثیر می گذارند در هنگام خرید شیلنگ گاز آبگرمکن، به نکات زیر توجه نمایید متراژ فاصله لوله گاز را با آبگرمکن به دست بیاورید و سپس نسبت به نیاز خود، خرید را انجام دهید.

نسبت به کیفیت عالی لوله اطمینان حاصل کنید تا در مدت زمان طولانی با مشکل مواجه نشوید اگر برای مصارف خانگی شیلنگ را لازم دارید، قطر 9 میلی متری بهترین انتخاب شما خواهد بود در هنگام خرید شیلنگ گاز آبگرمکن، به نکات زیر توجه نمایید متراژ فاصله لوله گاز را با آبگرمکن به دست بیاورید و سپس نسبت به نیاز خود، خرید را انجام دهید.

.

شیلنگ گاز بوتان

شیلنگ گاز بوتان برای اتصال گاز ساختمان به کار می رود که کیفیت بالایی در اتصال گاز و حفظ ایمنی آن داشته است، شلینگ آبگرمکن ها و پکیج های دیواری کاربرد فراوانی دارد استفاده از شیلنگ گاز بوتان با کیفیت، به ایمنی ساختمان و اعضای آن کمک بسیاری می کند بنابراین از خریدن شیلنگ های ارزان و بی دوام جدا خودداری کنید.

در هنگام خرید از مکان و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا جنس مرغوب و اعلا به شما بفروشند، دقت داشته باشید که کالا گارانتی و ضمانت داشته باشد تا در صورت خرابی عودت داده شود توجه فرمایید شلینگ بریدگی و سوراخ یا منافذ دیگری نداشته باشد چراکه ایمنی خانواده و اطرافیان به خطر می افتد، در خرید به انعطاف پذیری شیلنگ دقت کنید تا براحتی استفاده شود.

.


 

بازدید: 169




Scroll to Top