• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430217
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۲۴

عاشق پول بودم و یکی از ثروتمندان شدم

یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می‌شود ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان نشود دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و همین باعث می شود که از پول و ثروت دور شویم و نتوانیم به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنیم. من از کودکی علاقه زیادی به پول داشتم و همیشه دوست داشتم پولهایم را پس انداز کنم و این اخلاق در من باعث شد که در بزرگسالی بتوانم رشد اقتصادی زیادی در زندگی ام داشته باشم.

شال طرح دار

شال طرح دار یکی از اصلی ترین موارد موجود در لیست خرید یک بانوی ایرانی به هنگام خرید البسه می باشد.

تمام خانم های ایرانی همیشه تعدادی شال طرح دار و ساده در کمد لباس های خود نگهداری می کنند تا با انواع لباس های خود ست کنند.

انتخاب یک شال مناسب و ایده آل می تواند تاثیرات زیادی بر ظاهر و شخصیت شما گذاشته و تا حدی بر روی ارتباطات شما و اطرافیا نتان اثرگذار باشد.

انتخاب شال های طرح دار می تواند توسط بانوان با انتخاب طرح های زنانه و دخترانه صورت بپذیرد و هر کدام از طرح های انتخاب شده با یکی از لباس های مورد علاقه آنها هماهنگ شود.

شال پلیسه

برای خانم های خوش پوش، انتخاب شال پلیسه یکی از روسری و شال های متنوع مهمانی است که تیپ بسیار جذابی به آنها می دهد.

شال پلیسه یک مدل از هزاران طرح و مدل شال و روسری خانم ها است که حالت پیلی روی پارچه ایجاد می کند.

شال پلیسه هم برای بانوان شیک پوش که معمولا تیپ های رسمی و مجلسی را می پسندند مورد استفاده است و هم برای آن دسته از خانم های خوش سلیقه که دوست دارند تیپ اسپرت و کژوال را داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل شال هم به پارچه های حریر و نازک بر میگردد و هم به پارچه های نخی و ضخیم تر اختصاص دارد.

در قسمت پایین شال های پلیسه شده برای زیباتر شدن از منگوله و یا گیپور نیز استفاده می کنند تا زیباتر و جذاب تر به نظر آید.

شال زنانه حریر

شال زنانه حریر در جنس های مختلفی مانند حریر ساتن، حریر ژاکارد، حریر کریستال و حریر سیلیک تولید و در بازار به فروش می رسد.

امروزه تولید این محصول در جنس هایی مانند اکریلیک، موهر، مخمل و ویسکوز صورت می پذیرد که حریر را می توان یکی از پر طرفدار ترین شال های موجود در بازار دانست.

استفاده از محصول فوق که همه آن را به عنوان یک شال نازک می شناسند؛ بیشتر در فصول بهار و تابستان رایج می باشد.

به طور معمول به دلیل این که از الیاف طبیعی، برای تولید این کالا استفاده می گردد؛ می توان آن را جز شال های گران قیمت، دسته بندی کرد.

محصول فوق در قواره های 70 تا 140 سانتی متر تولید می گردد که افراد می‌ توانند با توجه به نیاز خود، نوع مورد نظر را انتخاب نمایند.


 

بازدید: 148




Scroll to Top