• سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: 430236
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ ۰۶:۰۲

برای موفق شدن به سلامت بدنم اهمیت دادم

بی‌توجهی به تغذیه سالم و نیازهای غذایی، انرژی شما را تحلیل برده و قدرت تصمیم‌گیری درست را از شما می‌گیرد و شانس و احتمال اشتباه کردن را در شما افزایش می‌دهد. از جمله خصوصیات یک تاجر موفق اهمیت دادن به سبک زندگی سالم، ورزش کردن و تغذیه درست و اصولی است. من با چیروی از این اصول توانستم در کسب و کارم ایده های جدید خلق کنم و ثروت زیادی را به دست آوردم.

سبد میوه تک رج

اکنون برخی از مشخصات سبد میوه تک رج را به اختصار توضیح خواهیم داد تا در صورت نیاز به توانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

این سبدهای میوه از نوعی پلاستیک مقاوم و با دوام بالا تولید می شوند و در رنگ های مختلفی به بازار عرضه گردیده و در دسترس قرار گرفتند.

سبد های میوه تک رج دارایی ارتفاع کوتاه ترین نسبت به دیگر انواع مدل سبد میوه می باشند و فقط قابلیت قرار دادن یک ردیف میوه را دارند.

این سبدهای میوه به گونه ای طراحی شدند که برای میوه هایی که از حساسیت بالاتری برخوردار هستند و همچنین میوه های درجه یک مناسب می باشند.

سبد میوه انار

سبد میوه انار موجود در بازار تره بار اکثرا جنس پلاستیکی دارند، چرا که جنس پلاستیکی از نظر دوام و قدرت نسبت به سبد های چوبی و پارچه ای بیشتر است.

شما میتوانید این نوع سبد ها چندین بار استفاده کنید و به دلیل دوام و جنس خوبی که دارند، با استفاده از آنها زباله کمتری تولید کنید و به محیط زیست هم کمترین آسیب را وارد کنید.

سبد میوه انار میتواند هم جنس پلاستیکی داشته باشد هم جنس های حصیری، سبد های حصیری میوه انار که از الیاف طبیعی و ارگانیک گیاهی تهیه شدند، بیشتر برای مصرف های تزئینی و باغداری استفاده میشوند.

سبد میوه تبریز

اکنون برای این که بتوانید یک سبد میوه تبریز مناسب تهیه کنید برخی از مشخصات این محصول را به اختصار بیان خواهیم کرد تا یک خرید مطمئن داشته باشید.

سبد میوه در سایز 60*40، 65*47 و 66*104 تولید می شود.

اولین مشخصه سبد میوه تبریز جنس و کیفیت آن است که این محصول از نوعی پلاستیک فشرده با مقاومت بسیار بالا تولید می گردد.

نکته دیگری که حائز اهمیت است سایز و اندازه های مختلف این سبد ها ست که در اندازه های تک رج و برای میوه های حساس و درجه یک تولید می شود.

سایزهای بزرگتر و چند رج سبد ها برای میوه هایی که از حساسیت کمتری برخوردار هستند و قابلیت قرار گرفتن روی هم، بدون آسیب دیده اند را دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.


 

بازدید: 284




Scroll to Top