• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429473
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴

بازار خرید و فروش کنگر فرنگی رو به افزایش است

بازار خرید و فروش کنگر فرنگی رو به افزایش است

وجود منیزیم در کنگر سبب می‌ شود تا جذب کلسیم در بدن بالا برود به‌ همین ‌علت می ‌تواند در تقویت استخوان مؤثر باشد همچنین افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند می ‌توانند با استفاده از کنگر تاثیر زیادی را در وزن خود مشاهده کنند.

وجود ویتامین ‌کا در کنگر فرنگی علاوه‌ بر تقویت استخوانها برای بهبود عملکرد مغز نیز بسیار مفید است که این ویتامین می ‌تواند با محافظت از مغز در برابر آسیبهای احتمالی مانند آلزایمر مقاومت نشان بدهد حتی مشخص ‌شده است که وجود این ویتامین در کنگر سبب می ‌شود تا از بروز بسیاری از آسیبهای مغزی جلوگیری شود.

کنگر فرنگی

سینارین که یک ترکیب طبیعی در کنگر فرنگی می باشد ممکن است اثرات مثبتی با تحریک تولید صفرا، تسریع حرکت روده و بهبود هضم برخی چربیها ایجاد کند. در هر صورت اگر به دنبال این محصول شفا بخش و مفید هستید بهتر است هرچه سریع تر با متخصصین ما در مجموعه بزرگ آراد برندینگ در این زمینه صحبت کنید و این محصول را با کیفیتی بالا و بسته بندی کاملا بهداشتی خریداری کرده و از بهترین خدمات مشتریان ما استفاده کنید.

 

کنگر فرنگی تازه

به‌ جرات می ‌توان گفت از سبزی مهمی که دارای خواص درمانی فراوان است کنگر فرنگی تازه خشک تلخ می ‌باشد که جزء دسته سبزیجاتی است که در فصل بهار به وجود می ‌آید.

خواص کنگر فرنگی برای سلامت افراد آن ‌قدر زیاد است که می‌ توان از آن در تهیه‌ سوپ و خورش کنگر و سالاد و حتی انواع خورشت استفاده کرد این گیاه جزء گیاهان خود رو بوده و دارای ساقه و برگ خاردار و همچنین ظاهری شبیه‌ به کرفس دارد در طب سنتی اگر بخواهیم آن را مورد بررسی قرار دهیم باید بدانید که طبیعت آن گرم و خشک می ‌باشد.

کنگر فرنگی

این محصول کنگر فرنگی تازه علاوه‌ بر خواصی که برای بدن دارد می ‌تواند در درمان بسیاری از بیماریها مؤثر واقع شود کنگر فرنگی خام دارای درصد چربی بسیار پایین می‌ باشد و علاوه‌ بر کالری کمی که دارد دارای انواع کربوهیدرات، پروتئین، قند و فیبر نیز می ‌باشد شما می‌ توانید آن را به ‌صورت پخته نیز مصرف نمایید.

نکته بسیار جالب این است که وجود ترکیب شیمیایی بنام سینارین در کنگر فرنگی سبب افزایش ترشحات صفرا می‌ شود به‌ همین‌ علت است که کنگر فرنگی به ماده صفرا بر معروف می‌ باشد به دلیل این‌ که طبیعت کنگر فرنگی گرم می‌ باشد از آهن برای درمان انواع مختلف اختلالات گوارشی و حتی زردی استفاده می ‌شود اگر می ‌خواهید از خواص درمانی آن بیشتر بهره‌ مند شوید لازم است زمانی آن را مصرف کنید که هنوز غنچه ‌های آن شکوفا نشده باشد در آن زمان دارای بیشترین مواد مفید خواهد بود.

خرید و فروش کنگر فرنگی

فروش و خرید کنگر فرنگی در بازار میوه میادین کشور رونق بسیاری داشته است که برای پرورش و تکثیر این میوه می توانید با چاقو اره ای یک برش بروی شاخه با طول 25 سانتی متر ایجاد کنید و دور تا دور کنگر فرنگی را حفر کرده تا ریشه با ساقه از خاک جدا شود.

هنگام کاشت بوته های فاصله دو عدد 100 سانتی متر باشد که برای رشد بیشتر و تقویت زمین از کود حیوانی و کمپوست گیاهی استفاده کرد که بهترین کود برای این گیاه کود کبوتر می باشده که در رشد و تکثیر آن بسیار حایظ اهمیت می باشد.

استفاده از کنگر فرنگی طبیعی می تواند کارکرد کبد را بهبود بخشد و افزایش ترشح کیسه صفرا را در پی داشته باشد که با جلوگیری کردن از چرب شدن کبد می تواند از بروز بیماری هپاتیت یا سیروز کبدی و یرقان پیشگیری کند و با درست کار کردن بدن کمک به تقویت بدن نماید.

کنگر فرنگی

تولید و پخش و همچنین خرید و فروش کنگر فرنگی در کشور توسط میادین میوه انجام می شود که از کشاورزان خریداری می کنند و با توزیع در شهرهای مختلف این میوه را به دست مشتری می رسانند که با توجه به دست به دست شدن چندباره می تواند قیمت حبابی داشته باشد که با خرید مستقیم از کشاورز و با حذف واسطه با قیمت کمتری خریداری می کنید.

کنگر برای درمان مشکلات دستگاه گوارش بخصوص کیسه صفرا بسیار خاذق می باشد که با در دسترس بودن آن می تواند در کنار سالاد کلم سفید مصرف شود تا کمک به درمان سنگ کیسه صفرا کند. افرادی می خواهند خواب خوبی را تجربه کنند با استفاده منظم از این میوه پربیوتیک بدن و ترکیبات آن تقویت می شود.


بازدید: 340




Scroll to Top