• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429476
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۵۱

خرید میز و مبلمان اداری چه نکاتی را در بر دارد؟

خرید میز و مبلمان اداری چه نکاتی را در بر دارد؟

یکی از مشخصه های دفتری شیک ست مبلمانی است که شما برای دفتر خود انتخاب میکنید به همین خاطر باید در خرید ست مبلمان اداری کلاسیک یا مدرن دقت زیادی به خرج دهید تا دفتری شیک داشته باشید.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\مبلمان اداری\New folder\MG_1413-1.jpg

البته این انتخاب باید با سبک دکوراسیون دفتر شما نیز همخوانی داشته باشد هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ سبک مبلمان زیرا یک انتخاب بد میتواند همه چیز را خراب کند و قطعا نمیخواهید که بعد از صرف مقداری هزینه مبل داشته باشید که با دکوراسیون داخلی دفترتان همخوانی نداشته باشد چراکه مبلمان از مهمترین پارامتر های زیبای دکوراسیون میباشد مخصوصا در دفتر که شما نیاز دارید قدرت و حرفه ای بود خودتان را به چشم بیاورید زیرا داشتن یک دفتر زیبا و شیک میتواند تا حد زیادی در پیشبرد شغلتان به شما کمک کند. به همین دلیل توصیه می شود مجموعه بزرگ آراد برندینگ را با توجه به تجربه بسیار طولانی در این عرصه دنبال کنید

مبلمان اداری عمده

میز و مبلمان اداری باید از استاندارد مشخص شده جهانی برخوردار باشد یعنی باید ارتفاع، عرض و طول میز با توجه به مشخصه های مورد تایید انتخاب شود و عدم توجه به این موارد موجب به وجود آمدن بیماری های شایع که اکثر افراد به اصطلاح پشت میز نشین به آن دچار هستند می شود. بعد از انتخاب میز با ابعاد استاندارد و متناسب با سمت افراد انتخاب صندلی نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و یک صندلی استاندارد باید این ویژگی ها را دارا باشد.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\مبلمان اداری\New folder\office-chairs-04.jpg

خرید و فروش مبلمان اداری عمده با افزایش مراکز، شرکت ها، ادارات و ... با استقبال بی نظیری رو به رو شده و مدیران ارشد اکثر مجموعه ها سعی دارند تا به نحو احسن تمامی مراکز مجهز به این تجهیزات باشد.

امروزه مبلمان اداری سبک مدرن جزء ترند های سال بود و به دلیل سادگی و جلوه زیبایی که به محیط می بخشد طرفداران فراوانی پیدا کرده است. برای داشتن محیط کار با این سبک اولین نکته وجود رنگ روشن در فضا دیواره ها و ... می باشد و بعد از آن باید مبل های استفاده شده در محیط از رنگ روشن و سایز آن ها متاسب با فضای کاری باشد و موجب نشود وجود آن فضای زیادی در محیط اشغال کند همان گونه که می دانید.

وجود هر یک از این وسایل متناسب با نوع بیزینس و متراژ مکان مورد نظر تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده مناسب و درست از تجهیزات اداری تاثیر مثبت و انرژی مثبتی در محیط ایجاد می کند و موجب افزایش راندمان کاری کارمندان نیز می شود و علاوه بر این موضوع در میزان اعتبار آن مجموعه در دید مخطبان بسیار تاثیر گذار می باشد

خرید میز و مبلمان اداری

مبلمان ادرای تنها در محیط های سازمانی و شرکتی کاربرد ندارند بلکه در مکان های دیگر مثل مطب پزشکان، تالار ها، دفتر های کاری و غیره نیز از آن ها استفاده می شود.اخیرا در اتاق انتظار پزشکان خرید مبل نیم ست بیشتر از صندلی های معمولی رواج پیدا کرده است زیرا هم زیبایی دوچندانی به محیط می دهند و هم نشستن برروی آن برای انتظار های طولانی راحت تر است.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\مبلمان اداری\executive-office-furniture.jpg

لازم به ذکر است که خرید میز و مبلمان اداری انواع مختلفی دارد، معمولا شرکت هایی که دچار ورشکستگی و یا تعدل نیرو می شوند وسایلی مثل مبلمان های اداری و یا میز وصندلی های اضافه که دیگر برایشان کاربردی ندارند را به حراج می گذارند. البته حراج وسایل همیشه به علت جمع آوری شرکت نیست بعضی هولدینگ ها چند سال یکبار تغییر دکوراسیون می دهند و وسایل های خود را تازه می کنند،این اتفاق فرصت مناسبی است برای کسانی که میخواهند مبلمان و میز های موردنیازشان را با کیفیت خوب ولی قیمت مناسب تهیه کنند.شما می توانید میز و صندلی های ضروری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است را به صورت نو تهیه کنید و برای بقیه وسایل مورد نیاز به دنبال حراجی ها بگردید.در انتخاب تجهیزات محل کار اصل ست بودن وسایل را رعایت کنید، این امر موجب می شود محیط نظم بهتری بگیرد و در عین حال جذابیت بصری محیط را افزایش می دهد.در تهیه مبلمان اداری اکسسوری های ویژه ای بکار رفته است که مخصوص و مناسب این سبک می باشد اما یرق آلات مبلمان های اداری و منزل تقریبا یکی است. این لوازم های جانبی بر روی مبل نصب می شوند و نیاز به خرید جداگانه ی آن ها نیست.در پایان باید به این نکته اشاره کنم که در موفقیت یک مجموعه عوامل زیادی مثل تجربه، کیفیت نیروی انسانی، همسو بودن افراد با یکدیگر و غیره اهمیت دارد اما مسائل دیگری که در حاشیه هستند نیز حائز اهمیت است و نمی توان از تاثیر آن ها در مسیر موفقیت چشم پوشی کرد.

 


 

بازدید: 610




Scroll to Top