• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429478
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۰۰:۰۴

فروش پارچه کودری جدید با قیمت عمده و ارزان

فروش پارچه کودری جدید با قیمت عمده و ارزان

یکی از پارچه ‌هایی که در دوخت انواع لباس و حتی لباس فرمالیته عروس از آنها استفاده می ‌شود پارچه کودری است که طرحهای جدید این پارچه ‌ها در گروه پارچه‌ های نخی قرار می‌ گیرند و معمولاً تار و پود آنها توسط الیاف ویسکوز در عرضهای مختلف طراحی‌ شده است که می ‌تواند به ‌صورت ساده یا طرحدار در اکثر کارخانجات نساجی تهیه و تولید بشود. این پارچه‌ ها به دلیل جنس نخی که دارند به ‌راحتی می ‌توانند هوا را از درون خود عبور بدهند و گرما را از بدن فرد خارج کند استفاده از پارچه ‌های کودری به ‌طور کلی برای دوخت لباسهای زنانه استفاده می ‌شود و برای تولید انواع پوشاک زنان از جمله بلوز، شلوار، مانتو و حتی چادر و روسری کوتاه از آنها استفاده می ‌شود. فروش پارچه کودری جدید با قیمت عمده و ارزان

بسیاری از تونیکها و لباسهای خاص زنان نیز به واسطه این پارچه‌ ها تهیه و تولید می ‌شوند که محصولات عرضه شده در آراد برندینگ هم در کنار آنها در مصرف عموم قرار می ‌گیرند البته استثنائاتی درباره این پارچه وجود دارد زیرا دیده ‌شده است که در تولید پوشاک مردانه به‌ خصوص پیراهن نیز از آنها استفاده شده‌ است. پارچه کودری را اگر بخواهیم در فصل خاصی مورد استفاده قرار بدهیم باید بدانید که بی‌ شک آن فصل می ‌تواند بهار و تابستان باشد زیرا این پارچه‌ ها بسیار مناسب برای دوخت مانتو می‌ باشد و در فصول گرم سال بسیار کاربردی هستند همچنین برای دوخت لباس و شلوار خانگی نیز از این پارچه ‌ها بهره می‌ برند پر فروش بودن پارچه‌ های کودری بیشتر برای دوخت مانتو می ‌باشد و رونق خاصی دارد به ‌همین‌ علت استفاده از مانتوهایی با این جنس طرفداران بسیار زیادی به ‌خصوص در فصلهای گرما دارد.

پارچه کودری برای مانتو

در انتخاب مدل مانتو دقت داشته باشید که پارچه آن طوری نباشد که هرروز نیاز به اتو کشی داشته باشید. جنس پارچه ی کوردی از این دسته از پارچه ها می باشد که با اتوکشی مکرر آسیبی به پارچه وارد نمی شود و این موضوع باعث می شود تا مانتو بادوام تر بوده و ماندگاری بیشتری داشته باشد. البته علاوه بر انتخاب پارچه ای که نیازی با اتو کشی زیاد ندارد انتخاب پارچه ای که پرز و کرک را به خود نگیرد هم بسیار مهم است چرا که این نوع پارچه ها متناسب با دوخت مانتو برای استفاده روزانه نمی باشند.

اگر به دنبال دوخت یک مدل مانتو جذاب محلی هستید برای این کار مدل مانتو با پارچه کودری بسیار متناسب می باشد چون هم از طرح های متنوعی برخوردار می باشد و هم رنگ های جذابی دارد. برای انتخاب مانتو باید به جنس آن نیز توجه کنید مثلا جنس کشی پارچه به این گونه است که در بعضی موارد در شستشو تنگ شده و بسیار بدن نما می باشد. یک راه ساده برای تشخیص جنس مانتو لمس کردن پارچه آن است  که اگر با گرفتن مانتو لطافت و نرمی را در دستانتان احساس نکردید بهتر است از آن جنس خریداری نکنید زیرا مانتو های زبر و خشک پوست بدن را اذیت می کنند. در انتخاب مانتو های رنگی حتما به میزان رنگ دهی آن پارچه توجه کنید چرا که اگر مرغوب و باکیفیت نباشد خیلی زود رنگ خود را از دست داده و دیگر قابل استفاده نمی باشد. حتما در انتخاب رنگ مانتو به تناسب آن با پوست خود دقت داشته باشید اگر پوست روشنی دارید مانتو هایی با تناژ تیره نمای چهره شما را بیشتر می کند و در زیبایی شما تاثیر بسزایی دارد.

پارچه کودری جدید

امروزه این پارچه های کودری مشکی جدید بیشترین استفاده ای که دارند برای خانم ها بوده که برای انواع پیراهن ها، مانتو ها و دیگر لباس مورد استفاده قرار می گیرد و از ویژگی های دیگر این پارچه این است که آبرفت کمتری را دارد و هنگام تهیه می تواند برای خیلی از افراد مقرون به صرفه باشد. این نوع پارچه های مشکی بسیار برای افرادی که در محل کار مشغول هستند می توانند در فصل تابستان به راحتی به فعالیت های خودشان ادامه دهند بدون این اینکه احساس گرما داشته باشند. لذا شلوار های راحتی که می خواهید برای خودتان داشته باشید تا در آن حس رضایت بخشی را داشته باشید بهتر از این نوع پارچه های مشکی بهره مند شوید.

پارچه کودری جدید دلیل این که وزن سبکی را دارند بسیار در انواع پوشاک ها مورد استفاده می باشد به خصوص خانم های باردار می توانند برای لباس های خودشان و کودک از این مدل از پارچه های کودری سیاه رنگ تهیه کنند و آن را با طرح دلخواه خودشان به دوخت برسانند. بسیاری از پیراهن های ساحلی و مانتوهایی ک امروزه متقاضی های زیادی را داشته است از جنس این پارچه کودری حاشیه دار استفاده شده اند تا فرد هنگام استفاده احساس رضایت بخشی را داشته باشد.  


 

بازدید: 495




Scroll to Top